advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک مردانه صالح آباد تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک مردانه صالح آباد

ما با جمع آوری اطلاعات فروشگاه پوشاک مردانه صالح آباد شامل فروشگاه پوشاک ،لباس مردانه ، لباس پسرانه و … که امکانات به روز و با کیفیتی را ارائه می دهد. در این مطلب می خواهیم بهترین فروشگاه پوشاک مردانه در جنوب تهران (محله صالح آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات فروشگاه های پوشاک مردانه صالح آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم تا با جمع آوری اطلاعات از بستر فضاهای مجازی بالاخص اینترنت و یا مراجعه به خود فروشگاه ها، مهم ترین بوتیک های لباس را به شما عزیزان معرفی کنیم. این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده است و هیچ هزینه‌ای هم برای تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک مردانه محله صالح آباد هستید؟

اگر شماهم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک مردانه در محله صالح آباد هستید، همین حالا به بخش (تماس با ما) مراجعه کنید و برایمان پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما و تدوین و ضبط اطلاعات فروشگاهی شما، در کنارتان خواهند بود و اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه

تنوع محصولات در بوتیک های مردانه

شاید در وهله اول به نظر برسد که آقایان  کمتر از خانم ها به لباس و به طور کلی ظاهر خود اهمیت می دهند که البته این امر با توجه به این که همیشه خانم ها خوش لباس تر هستند، منطقی است. با این حال، آقایان همواره انتخاب های کمتری در زمینه پوشیدن لباس دارند.

این در حالی است که با تنوع رنگ کمتری نیز می توانند همین انتخاب های محدود تر را بر گزینند که البته بدان معنا نخواهد بود که آقایان نمی توانند خوش تیپ و خوش لباس باشند. در اینجا سعی داریم تا در مورد لباس ها و رنگ هایی که آقایان باید  در هنگام خرید و انتخاب به آن ها توجه ویژه ای داشته باشند، صحبت کردیم و آن ها را با نکاتی آشنا کنیم که شاید تا امروز کمتر به آن ها توجه کرده باشند.

چگونه بهترین لباس مردانه مناسب خود را پیدا کنیم ؟

مهمترین رویکرد هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه در نظر داشتن اندازه لباس نسبت به اندام شما است. این موضوع اگرچه ممکن است خیلی بدیهی به نظر برسد، اما در زمان انتخاب لباس بسیار مهم است. در یان حالت نه باید اول به مدل و نه به رنگ و نه حتی به جنس و طرح دقت کنید، بلکه در وهله اول فقط باید به اندازه دقت کنید.

مطمئن باشید که عبور نکردن از فیلتر اندازه هیچ وقت نتیجه خوبی نمی دهد. پس بدانید لباسی که انتخاب می کنید نه باید خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ.

همیشه تناسب اندام بهترین انتخاب نیست 

اگر اندام خوب و متناسبی دارید باید بگوییم که خیلی در انتخاب لباس دستتان باز است. اگر هم اضافه وزن دارید یا کمی لاغر هستید، باز هم دمتان گرم. شاید تعجب کنید که بگوییم از منظر انتخاب لباس اصلا مهم نیست شما چه هیکلی دارید ؛ اگرچه کسی منکر نمی شود که اندام متناسب زیبا است.

در ادامه این مطلب قرار است به شما بگوییم برای خوش لباسی لازم است تا لباسی متناسب با اندامتان انتخاب کنید. اضافه وزن دارید؟ بروید سراغ ساز های XL به بالا و لباس های بلند تر را انتخاب کنید. به همان نسبت از پوشیدن لباس های تنگ با این هدف که لباس انگیزه ای برای لاغر شدنتان در آینده باشد، پرهیز کنید. اگر کمی لاغر هستید، پیشنهاد می کنیم رنگ های تیره تر و سایز های کوچک و لباس هایی که بلند نیستند را انتخاب کنید.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه

سلیقه خود را در اولویت قرار دهید

هنگام خرید لباس مردانه، همواره یک مورد را مد نظر داشته باشید و بدان عمل کنید. لباسی که در آن حس خوبی دارید را انتخاب کنید و در نظر داشته باشید یکی از مهمترین فاکتور ها هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه حسی است که پوشیدن آن لباس به شما منتقل می کند. نظرات دیگران ممکن است با سلیقه شما جور نباشد، پس نهایتا کار خودتان را انجام بدهید. بدون شک هیچ کس نمی تواند به اندازه خودتان حس شما را نسبت به آنچه که می پوشید درک کند.

تاثیر لباس در روابط اجتماعی

با توجه به این که داشتن لباس مناسب و مرتب همیشه یکی از ضرورت های زندگی اجتماعی بوده است، به همین دلیل بسیاری از افراد معتقدند که انتخاب و خرید لباس مناسب، شیک و جذاب می تواند نقش مهمی را در روابط اجتماعی افراد داشته باشد؛ از همین روی نیز افراد سعی دارند تا با انتخابی مناسب همیشه شیک و خاص به نظر برسند.

در عین حال، افراد در خرید لباس معمولا سعی می کنند تا انتخابی متناسب با استایل خود داشته باشند؛ به این ترتیب برازنده ‌بودن لباس در تن یکی از نکاتی است که همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و در زمان خرید باید به آن توجه ویژه ای داشت. در نظر داشته باشید که در میان البسه مردانه، نقش پیراهن بسیار مهم است. ما در ادامه این مقاله ضمن بررسی کامل خرید لباس مردانه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم تا با استفاده از آن ها بتوانید تجربه یک خرید بسیار مناسب و موفق را کسب کنید.

استایل شخصی شما

وقتی صحبت از استایل و ظاهر می شود، بدانید که منظور ظاهر و تیپ کلی شماست که خود چیزی است که مردم با یک نگاه به ظاهر شما از آن استنباط می‌کنند. بهترین لباس‌ها هم لباس‌هایی هستند که از نظر استایل تطبیق پذیرترند؛ مثل کت و شلوار که برای هر شرایط و زمانی مناسب است و هرگز از مد نمی‌افتد. در مجموع می توان استایل مردانه را از دو بعد مد روز یا کلاسیک و محافظه کارانه بودن، بررسی کرد:

لباس کلاسیک: به لباسی می  گویند که دهه‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار نیست حتی در آینده ای نزدیک، از مد بیفتد. کت و شلوار مردانه آن هم به رنگ خاکستری یک نمونه دقیق از یک لباس کلاسیک است. 

در نظر داشته باشید که لباس‌های کلاسیک همیشه در نظر مردم نماد شیک‌پوشی هستند؛ این در حالی است که لباس‌های مد روز بر اساس ترندها تغییر می‌کنند و ممکن است شیک باشند یا نباشند و درک شیک بودن آن بسته به دوره های زمانی متفاوت است.

لباس محافظه کارانه

هرچه لباسی کمتر توجه بقیه را جلب کند، محافظه کارانه‌تر خواهد بود. مثلا یک کت سرمه‌ای محافظه‌کارانه‌تر از یک کت سبز است و یک کت سبز هم به نوبه خود محافظه‌کارانه‌تر از یک کت بنفش خواهد بود. بهتر است بدانید، یک لباس هرچه کمتر مد روز و بیشترسنتی باشد، امکان تطبیق پذیری آن ساده‌تر است و راحت‌تر می‌تواند در ترکیب با دیگر لباس‌های مردانه به کار رود.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک مردانه صالح آباد

مجموعه فروشگاه های پوشاک مردانه صالح آباد ضمن ارائه گلچینی از لباس های مردانه به روز و با کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشد.

در صورتی که علاقمند به دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران هستید، می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

ست کردن لباس مردانه با ترکیب رنگ مناسب , انتخاب کت و شلوار جین برای ست کردن لباس مردانه , ست پایین تنه در رنگ خنثی و بالاتنه رنگی , انتخاب اکسسوری مناسب برای ست کردن لباس مردانه اسپرت , انتخاب کیف مناسب برای ست کردن لباس مردانه

لباس متناسب با اندازه خود بپوشید , ساده بپوشید , به لباس‌هایی که تیپ شما را تکمیل می‌کنند توجه کنید , همیشه یک سر و گردن از دیگران بهتر باشید , هیچ وقت قدرت جزئیات را دست کم نگیرید , بر روی یک جفت کفش خوب سرمایه‌گذاری کنید

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا