advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک مردانه عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک مردانه عبدل آباد

دراین مطلب سعی کرده ایم تا با جمع آوری اطلاعات فروشگاه پوشاک مردانه عبدل آباد در دسته بندی های اسمی فروشگاه پوشاک ،لباس مردانه ، لباس پسرانه و … بروزترین و با کیفیت ترین فروشگاه ها را به شما معرفی کنیم. با ما باشید تا با بهترین فروشگاه پوشاک مردانه در جنوب تهران (محله عبدل آباد)  آشنا شوید.

اطلاعات فروشگاه های پوشاک مردانه عبدل آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری از خود فروشگاه ها ، اطلاعات مربوط به شماری از بهترین بوتیک های لباس را در اختیارتان بگذاریم. این فهرست بندی و تدوین اطلاعات توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای هم برای انجام تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شما هم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک مردانه محله عبدل آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک فروشگاه های پوشاک مردانه در محله عبدل آباد هستید، میتوانید از بخش (تماس با ما) برای ما پیام بگذارید و تماس بگیرید. تیم نازی سرا با عکاسی اختصاصی از محل شما و تدوین و تهیه اطلاعات مکتوب موردنظرتان، اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه

تنوع محصولات در بوتیک های مردانه

شاید بتوان گفت آقایان معمولا کمتر از خانم ها به لباس و به طور کلی ظاهر خود اهمیت بدهند. بخشی از این باور از این ناشی می شود که خانم ها معمولا خوش لباس تر هستند و می توان ادعا کرد که به طور کلی آقایان همواره انتخاب های کمتری در زمینه پوشیدن لباس درمقایسه با خانم ها دارند.

آن ها همچنین با تنوع رنگ یکمتری نیز می توانند همین انتخاب های محدود تر را داشته باشند. البته این بدان معنا نیست که آقایان نمی توانند خوش تیپ و خوش لباس باشند؛ بلکه همانطور که اشاره کردیم آن ها فقط باید سعی کنند با رعایت نکاتی، خوش پوش و خوش لباس باشند.

در این مقاله نیز قصد داریم تا با مخاطبان آقا گپی دوستانه بزنیم و آن ها را با نکاتی آشنا کنیم که شاید تا امروز کمتر به آن توجه کرده باشند. نکاتی که بدون شک هنگام خرید لباس مردانه به حد زیادی به کارشان می آید .

چگونه بهترین لباس مردانه را انتخاب کنیم ؟

مهمترین رویکرد هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه، رعایت موضوع اندازه استاندارد لباس است. شاید برایتان خیلی بدیهی به نظر برسد، اما زمانی که می خواهید لباس انتخاب کنید، باید اول از همه اندازه دقت کنید و تمایل به مدل،‌رنگ یا جنس و طرح در انتخاب های بعدی شما قرار می گیرد.

مطمئن باشید که بدون توجه به اندازه، هیچ وقت نتیجه خوبی بگیرید. لباسی که انتخاب می کنید لزوما نه باید خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ. لباس با تناسبی کامل در موقعیت اندامتان، همیشه بهترین انتخاب است.

تناسب اندام چقدر مهم است؟

اگر اندام خوب و متناسبی دارید که در درجه اول دمتان گرم و گلی به گوشه جمالتان. اما اگر هم اضافه وزن دارید یا کمی لاغرتر از حد معمول هستید، باز هم نگران نباشید.  از منظر خوش لباسی، خیلی مهم نیست که شما چه هیکلی دارید ؛ اگرچه کسی منکر نمی شود که اندام متناسب زیبا است و انتخاب های راحت تری برای خوش لباسی خواهد داشت.

در اینجا قرار است بگوییم برای خوش لباسی حتما باید لباسی متناسب با اندامتان انتخاب کنید. اگر اضافه وزن دارید تاکید می کنیم که سراغ ساز های XL به بالا و همینطور لباس های بلند تر رفته و از پوشیدن لباس تنگ به این نیت که لباس انگیزه ای برای لاغر شدنتان باشد، جدا بپرهیزید. اگر کمی لاغر هستید بهتر است رنگ های تیره تر بپوشید و البته لباسی های سایز های کوچک و لباس هایی که خیلی بلند نیستند.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه

همواره سلیقه خود را در اولویت قرار دهید

هنگام خرید لباس مردانه، هموارده یک مورد را مد نظر داشته باشید. حتما لباسی را انتخاب کنید که در آن حس خوبی دارید. شاید اگر کسی همراه شما باشد و سعی کند سلیقه خودش را به شما تحمیل کند و یا به هر دلیلی نظر شما را تغییر دهد، کمی دچار سختی شوید. اما در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین فاکتور ها هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه حسی است که خودتان به هنگام پوشیدن آن لباس دارید. پس بهتر است که نظرات دیگران را بگیرید، اگر خوب بودند استفاده کنید و اگر نه از آن بگذرید. اطمینان داشته باشید که هیچ کس به اندازه خودتان حس شما را نسبت به آنچه که می پوشید، درک نمی کند.

تاثیر لباس در روابط اجتماعی انسان ها

با توجه به این که داشتن لباس مناسب و مرتب، همیشه یکی از ضرورت های زندگی فردی و اجتماعی است، بسیاری از افراد عقیده دارند که انتخاب و خرید لباس مناسب، شیک و جذاب نقش با اهمیتی را در روابط اجتماعی افراد بازی می کند.

برهمین اساس، افراد سعی دارند تا با انتخابی مناسب همیشه شیک و خاص به نظر برسند.

افراد در خرید لباس معمولا انتخابی متناسب با ظاهر خود را انجام می دهند و به این ترتیب برازنده ‌بودن لباس در تن را به عنوان یکی از نکاتی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رعایت می کنند. در زمان خرید لباس مردانه همچنین لازم است تا نقش پیراهن مردانه را در شیک پوشی آقایان مورد توجه قرار داد. در ادامه این مقاله نکات دیگری از الزامات خرید لباس مردانه را برایتان بازگو می کنیم.

استایل فردی شما

وقتی صحبت از استایل می‌شود، در نظر اول منظور ظاهر و تیپ کلی شماست؛ یعنی چیزی که مردم با یک نگاه به ظاهر شما از آن استنباط می‌کنند. دراین میان بهترین لباس‌ها هم لباس‌هایی هستند که از نظر استایل تطبیق پذیرند و با هر لباس دیگری به راحتی ست می شوند؛ مثل کت و شلوار که برای هر شرایط و هر زمانی مناسب است و هرگز هم از مد نمی‌افتد. به طور کلی استایل مردانه را می‌توان از دو دیدگاه مد روز یا کلاسیک بودن و یا مدروز و پیشرو بودن، بررسی کرد:

لباس کلاسیک لباسی است که مدت ها است مورد استفاده قرار گرفته و قرار نیست که از مد بیفتد. کت و شلوار مردانه خاکستری یک نمونه دقیق از یک لباس کلاسیک محسوب می شود. از دیگر سو، لباس‌های کلاسیک همیشه در نظر مردم نماد شیک‌پوشی هستند و در ذهن ان هاتاثیر اتوماتیک وار به جای می گذارند. در مقابل لباس‌های مد روز، معمولا بر اساس ترندها تغییر می‌کنند و ممکن است متناسب با دوره زمانی خود و از دید مخاطبان شیک باشند یا نباشند.

لباس محافظه کارانه

هرچه لباسی کمتر توجه بقیه را جلب کند، بدون شک محافظه کارانه‌تر تلقی می شود. خوب است بدانید که یک کت سرمه‌ای محافظه‌کارانه‌تر از یک کت سبز تلقی می شود و یک کت سبز هم به نوبه خود محافظه‌کارانه‌تر از یک کت بنفش دیده می شود. یک لباس هرچه کمتر پیشرو و بیشر سنتی باشد، امکان تطبیق پذیری آن بیشتر است و راحت‌تر می‌تواند در ترکیب با دیگر لباس‌های مردانه به کار رود.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس مردانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک مردانه عبدل آباد

مجموعه فروشگاه های پوشاک مردانه عبدل آباد این آمادگی را دارند تا خدمات مربوط به بهترین پوشاک به روز مردانه را به مخاطبان خود ارائه دهند. این فروشگاه ها با ارائه و انجام خدمات متنوع و به روز، به شما عزیزان در امر انتخاب بهترین لباس ها متناسب با سلیقه شما خدمت رسانی می کنند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مربوط به محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

ست کردن لباس مردانه با ترکیب رنگ مناسب , انتخاب کت و شلوار جین برای ست کردن لباس مردانه , ست پایین تنه در رنگ خنثی و بالاتنه رنگی , انتخاب اکسسوری مناسب برای ست کردن لباس مردانه اسپرت , انتخاب کیف مناسب برای ست کردن لباس مردانه

لباس متناسب با اندازه خود بپوشید , ساده بپوشید , به لباس‌هایی که تیپ شما را تکمیل می‌کنند توجه کنید , همیشه یک سر و گردن از دیگران بهتر باشید , هیچ وقت قدرت جزئیات را دست کم نگیرید , بر روی یک جفت کفش خوب سرمایه‌گذاری کنید

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا