advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی جوانمرد قصاب تهران

فهرست مطالب

مراکز زیبایی و لیزر مو جوانمرد قصاب

اگر ساکن جوانمرد قصاب و جنوب تهران هستید، می توانید به لیست مراکز زیبایی و لیزر مو جوانمرد قصاب، که توسط سایت نازی سرا تهیه شده، مراجعه فرمایید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب و کلینیک های زیبایی و بر اساس میزان رضایت مشتریان این مراکز تهیه شده است.

با پیشرفت فرهنگی جوامع مختلف، زیبایی و آراستگی به یک ضرورت تبدیل شده است و افراد زیادی خواهان آن هستند که سطح زیبایی خود را بالا ببرند. یکی از دغدغه هایی که اکثر خانم ها و آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند، بدون شک رفع موهای زائد می باشد.  

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا تمام اشخاص با رسیدن به بلوغ و نوجوانی آن را تجربه می کنند؛ تجربه این که البته چندان خوشایند نیست. موهای زائد نه تنها ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه رشد آنها در برخی از قسمت های بدن می تواند احتمال ابتلا به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را افزایش دهد.

برهمین اساس ما برای شما فهرستی ازبهترین مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب تهیه کرده ایم تا بتواید به راحتی و برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. ضمن اینکه روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست. مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند.

لیزر مو در جوانمرد قصاب
لیزر مو در جوانمرد قصاب

لیزر مو زائد چیست و چگونه کار میکند ؟

بهتر است قبل از اینکه به مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب مراجعه کنید و بدن خود را به دستگاه های لیزر بسپارید در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد کمی اطلاعات کسب کنید. ما در این مقاله به شما کلیاتی درباره این فرآیند درمانی خواهیم گفت.

در روش لیزر موهای زائد، نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول های مو تابانده می شود و رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می روند.

 به بیان دیگر، در طول جلسات متوالی لیزر موهای زائد، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار گرفته و با تبدیل انرژی نور به گرما، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود.

نتایج این آسیب وارد شده به فولیکول های مو این خواهد بود که روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود. اکثر متخصصان زیبایی معتقدند که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نیست؛ اما باعث می شود فولیکول های مو برای مدت طولانی از بین برود. از این رو لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد و اضافی خواهد بود.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی توصیه نمی شود ؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب مراجعه کنید بهتر است با این نکته آشنا باشید که رنگ دانه های موجود در فولیکول ها مو جذب می شود و نه در سطح پوست. بنابراین افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، بهترین نیتجه را از لیزر موهای زائد خواهند گرفت.

 به عبارتی دیگر هرچه رنگ پوست روشن تر و هر چه رنگ موهای زائد تیره تر باشد، با مراجعه به مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب می توانید امیدورا باشید که بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهید کرد.

در حالی که اگر پوستی تیره همراه با موهای زائد روشن همچون سفید، خاکستری، بلوند و یا قرمز دارید، بدون شک نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نخواهید گرفت. در نظر داشته باشید که اگر خالکوبی داشته باشید، نمی توانید ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنید.

معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

دستگاه لیزر الکساندرایت : این دستگاه یکی از سریع ترین و رایج ترین دستگاه لیزر موهای زائد است که عمدتا در بهترین کلینیک موهای زائد یافت می شود. با وجود محبوبیت ها، اما این دستگاه می تواند در افرادی با پوست تیره باعث ایجاد لکه های پوستی و کبودی شود. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه موزدایی است که در بیشتر مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب مورد استفاده قرار می گیرد.

 لیزر دایود : این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج نور بیشتری تولید کرده و می تواند به عمق پوست نفوذ  کند.

دستگاه لیزر روبی : دستگاه لیزر روبی یکی از قدیمی ترین و کهنه ترین فناوری های لیزر موهای زائد است که طول موج عمیق آن، سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در جوانمرد قصاب
لیزر مو در جوانمرد قصاب

فواید و مزایا لیزر مو جوانمرد قصاب چیست ؟

دقت بالا: لیزر موهای زائد به طور کاملا دقیق تمام موهای تیره و ضخیم را هدف قرار داده و حذف می کند؛ این در حالی است که آسیبی به پوست اطراف وارد نمی کند.

سرعت بالا: هر پالس لیزر تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد و می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو اثر مستقیم بگذارد.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی: با حذف موهای زائد احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … به طور چشمگیری کاهش می یابد.

سخن آخر

در این مطلب از نازی سرا، ضمن معرفی بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو جوانمرد قصاب، کلیاتی نیز درباره لیزر موهای زائد ارائه کردیم .اگر ساکن جنوب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید هم اکنون می توانید به مراکز لیزر مو جوانمرد قصاب مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب درباره زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران نیز می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

 

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا