advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی خانی آباد تهران

فهرست مطالب

مراکز زیبایی و لیزر مو خانی آباد

اگر ساکن خانی آباد و جنوب تهران هستید و زیبایی خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم به لیست مراکز زیبایی و لیزر مو خانی آباد؛ تهیه شده توسط وب سایت نازی سرا توجه فرمایید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو خانی آباد و کلینیک های زیبایی است که بر اساس میزان رضایت مشتریان تهیه و تولید شده است.

با پیشرفت و تکامل یافتن فرهنگ جوامع مختلف، حسن زیبایی و داشتن ظاهر مناسب به یک ضرورت تبدیل شده است و افراد زیادی حاضرند تا برای کسب زیبایی بیشتر دست به هر کاری بزنند. در این میان، یکی از دغدغه هایی که اکثر زنان و مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند، بدون شک موهای زائد می باشد.  

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا تمام اشخاص با رسیدن به بلوغ و نوجوانی آن را تجربه می کنند و عمدتا نیز از آن گریزانند. موهای زائد نه تنها ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه اثرات مربوط به رشد آنها در برخی از قسمت های بدن می تواند حتی احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را افزایش دهد.

از این رو پیشنهاد می کنیم که برای این موضوع اهمیتی دوچندان قائل شوید و با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو خانی آباد، برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. لیزر مو یکی از رایج ترین و موثرترین روش زیبایی بوده که مراکز لیزر مو خانی آباد با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

لیزر مو در خانی آباد
لیزر مو در خانی آباد

کلیاتی درباره لیزر مو زائد  و چگونگی کارکرد آن

بهتر است قبل از اینکه به مراکز لیزر مو خانی آباد مراجعه کنید و بدن خود را به دستگاه های لیزر بسپارید در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد کمی تحقیق کنید. در روش لیزر، نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول های مو تابانده می شود و رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها نور را جذب کرده و باعث می شود تا در اثر گرمای بالا از بین بروند.

 به عبارتی دیگر در طول جلسات لیزر موهای زائد، نور لیزر به طور متمرکز و از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست  قرار گرفته و با تبدیل انرژی نور به گرما، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود.

حاصل نتایج این فرآیند این است که روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود. در حال حاضر بیشتر متخصصان زیبایی بر این باورند که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نبوده اما باعث می شود تا فولیکول های مو برای مدت طولانی از بین بروند. از این رو لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد و اضافی خواهد بود.

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو خانی آباد مراجعه کنید، بهتر است مطلع باشید که در فرآیند لیزر، رنگ دانه های موجود در فولیکول ها مو جذب می شود و نه سطح پوست. بنابراین افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، بهترین کاندیداها برای لیزر موهای زائد هستند و این روش درمانی درباره ایشان بیش از دیگران موثر خواهد بود.

 به عبارتی دیگر هرچه رنگ پوست روشن تر و هر چه رنگ موهای زائد تیره تر باشد، با مراجعه به مراکز لیزر مو خانی آباد می توانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.

در حالی که اگر پوستی تیره همراه با موهای زائد روشن همچون خاکستری، بلوند، سفید و یا قرمز داشته باشید؛ ممکن است نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نگیرید. توجه داشته باشید که اگر خالکوبی داشته باشید، نمی توانید ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنید.

بهترین دستگاه لیزر مو زائد

دستگاه لیزر الکساندرایت: این دستگاه از انواع سریع ترین و رایج ترین دستگاه لیزر موهای زائد استکه در اکثر کلینیک های برتر موهای زائد یافت می شود. این دستگاه می تواند در افرادی با پوست تیره باعث ایجاد لکه های پوستی و کبودی شود. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه موزدایی در جهان است که در بیشتر مراکز لیزر مو خانی آباد مورد استفاده قرار می گیرد.

 لیزر دایود: این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج نور بیشتری تولید کرده و به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند.

دستگاه لیزر روبی: دستگاه لیزر روبی به  عنوان یکی از قدیمی ترین فناوری های لیزر موهای زائد، طول موج عمیقی دارد که عمدتا سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در خانی آباد
لیزر مو در خانی آباد

معرفی فواید و مزایا لیزر مو خانی آباد

دقت بالا: لیزر موهای زائد در مراکز لیزر مو خانی آباد به طور کاملا دقیق انجام شده و تمام موهای تیره و ضخیم را هدف قرار داده و حذف می کند؛ این روش در عین حال آسیبی به پوست اطراف وارد نمی کند.

سرعت بالا: هر پالس اشعه لیزر تابانده شده تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد و می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی: توجه داشته باشید که با حذف موهای زائد، می توانید احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … را به طور چشمگیری کاهش دهید.

سخن آخر

در این مطلب از وب سایت نازی سرا به معرفی بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو خانی آباد اشاره کردیم و برای کسانی که  ساکن جنوب تهران هستند و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارند، فهرستی از بهترین مراکز لیزر مو خانی آباد تهیه کردیم.

شما همچنین می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب راجع به زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

 

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا