advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی صالح آباد تهران

فهرست مطالب

مراکز زیبایی و لیزر مو صالح آباد

اگر شما از ساکنین منطقه صالح آباد و جنوب تهران هستید، برای شما فهرستی از مراکز زیبایی و لیزر مو صالح آباد تهیه کرده ایم تا بتوانید از آن بهره مند شوید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو صالح آباد و کلینیک های زیبایی تهیه شده و بر اساس میزان رضایت مشتریان این مراکز دسته بندی شده است.

امروزه زیبایی و آراسته بودن دیگر به یک ضرورت تبدیل شده است و افراد زیادی در تلاشند تا روش های مختلف زیبایی را مورد آزمون قرار دهند. یکی از دغدغه هایی که بیشتر خانم ها و آقایان در جوامع امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند، رفع موهای زائد است.

بدون شک رشد موهای زائد از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که در مورد اشخاص با رسیدن به سن بلوغ و نوجوانی اتفاق می افتد. به عقیده بسیاری از افراد موهای زائد، باعث زشتی اندام و کاهش اعتماد به نفس می شود و از انجایی که می تواند احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را افزایش دهد، باید برای رفع آن اقدام کرد.

وب سایت نازی سرا در این مطلب تلاش دارد تا ضمن معرفی بهترین مرکز لیزر مو صالح آباد ،‌شما را برای رفع موهای زائد خود یاری دهد. لیزر مو یکی از رایج ترین و موثرترین روش زیبایی است که در مراکز لیزر مو صالح آباد و با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز، خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند.

در هنگام تصمیمی گیری برای لیزر به این نکته هم توجه داشته باشید که روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست و نمی تواند روش مطلوبی برای تامین نظر شما باشد.

لیزر مو در صالح آباد
لیزر مو در صالح آباد

لیزر مو زائد چیست و چگونه کار میکند ؟

بهتر است قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو صالح آباد، مطالبی را در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد گردآوری کنید.

لازم است بدانید که در روش لیزر موهای زائد، پرتوهای نورانی متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول های مو تابانده می شود که باعث می شود رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها با جذب نور و در اثر گرمای بالا از بین بروند.

 به عبارتی دیگر در طول جلسات لیزر موهای زائد، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار گرفته و با تبدیل انرژی نورانی به نوعی از انرژی گرمایی، در مجموع سبب از آسیب رسیدن به فولیکول های مو و از بین رفتن آن ها می شود. در نتیجه روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود.

با  این وجود لازم است بدانید که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نبوده اما در طولانی مدت موثر خواهد بود و بر همین اساس لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد و اضافی در نظر گرفته می شود.

 

چه افرادی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند ؟

قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو صالح آباد، لازم است قدری درباره فرآیند رنگ پذیری موها بدانید. رنگ دانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود و نه در سطح پوست؛ بنابراین افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، قاعدتا نتیجه بهتری از لیزر موهای زائد خواهند گرفت.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رنگ پوست روشن و رنگ موهای زائد تیره ای دارند، می توانید امیدوار باشید تا با مراجعه به مراکز لیزر مو صالح آباد بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.

در نظر داشته باشید که امکان لیزر در ناحیه خالکوبی وجود ندارد.

معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

شماره 1: دستگاه لیزر الکساندرایت: این دستگاه یکی از بهترین و پرکاربردترین و در عین حال بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است که در بهترین کلینیک موهای زائد یافت می شود؛ استفاده نادرست از این دستگاه می تواند باعث شود تا در افرادی با پوست تیره، لک های پوستی و کبودی به جای بماند. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه موزدایی در جهان است که در شماری از مراکز لیزر مو صالح آباد مورد استفاده قرار می گیرد.

شماره 2:  لیزر دایود : لیزر دایود، بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج نور بلندتری  تولید کرده و به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند.

شماره 3: دستگاه لیزر روبی : این دستگاه لیزر، از یکی از قدیمی ترین فناوری های لیزر موهای زائد برخوردار است که طول موج عمیق آن، گاها سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در صالح آباد
لیزر مو در صالح آباد

فواید و مزایا لیزر مو صالح آباد ؟

با استفاده از خدمات کلینیک های زیبایی و لیزر مو صالح آباد می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:

1- دقت بالا : لیزر موهای زائد به طور کاملا دقیق تمام موهای تیره و ضخیم را هدف قرار داده و نسبت به حذف آن ها می کند. این پروسه در عین حال آسیبی به پوست اطراف ناحیه مورد لیزر وارد نمی کند.

2- سرعت بالا : زمان هر پالس لیزر تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد که بدین معنا خواهد بود که می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد.

3- پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی: از دیگر مزایای لیزر مو است که می توانید با حذف موهای زائد احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … را به طور چشمگیری کاهش دهید.

سخن آخر

در این مطلب از نازی سرا شما را با بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو صالح آباد آشنا کردیم. بنابراین اگر ساکن جنوب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید، به مراکز لیزر مو صالح آباد مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود  خلاص شوید.

همچنین می توانید برای دریافت آخرین اخباردر خصوص زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا