advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

مراکز زیبایی و لیزر مو عبدل آباد

اگر ساکن عبدل آباد و جنوب تهران هستید، همین حالا به لیست مراکز زیبایی و لیزر مو عبدل آباد که توسط کارشناسان وب سایت نازی سرا تهیه شده، مراجعه فرمایید. این لیست از بهترین مراکز لیزر مو عبدل آباد و کلینیک های زیبایی و  بر مبنای میزان رضایتمندی مشتریانی تهیه شده که حداقل یک بار به این مرکز مراجعه داشته اند.

عشق به زیبایی به عنوان یک نیاز فطری هموارده در بشر وجود داشته است و امروزه با پیشرفت جوامع مختلف، به یک ضرورت تبدیل شده است. در بسیاری از مناطق جهان افراد بسیاری برای دستیابی به زیبایی تلاش می کنند و در این مسیر نیز از هیچ هزینه ای خودداری نمی کنند. در این میان یکی از ابتدایی ترین مظاهر زیبایی که در میان اکثر خانم ها و آقایان به صورت مشترک دنبال می شود، مسئله حذف موهای زائد است.

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقات دوره نوجوانی است که تا مدت ها فرد را درگیر می کند. موهای زائد نه تنها اثر نامطلوبی بر اندام ها دارند، بلکه رشد آنها در برخی از قسمت های بدن می تواند احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را نیز افزایش دهد.

از این رو پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو عبدل آباد، از شر موهای زائد خود برای همیشه خلاص شوید. این را نیز بدانید که روش های دیگر حذف موهای زائد و رائه راهکارهایی از قبیل اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

مراکز لیزر مو عبدل آباد با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز، خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند.

لیزر مو زائد چیست و چگونه کار میکند ؟

با ما باشید تا قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو عبدل آباد، کمی در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد برایتا بگوییم. در این روش نور به صورت کاملا متمرکز از طریق سطح پوست به فولیکول های ریشه تابانده می شود و رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها با جذب نور گرم می شوند و در نهایت گرمای بالا باعث از بین رفتن آن ها می شود.

می توان گفت در طول جلسات لیزر که عمدتا بین 8 تا 10 جلسه است، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی  فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار گرفته و با تبدیل انرژی نور به گرما، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود.

 نتایج این آسیب وارد شده به فولیکول های مو این است که روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود. اگرچه لیزر موهای زائد، روشی دائمی نیست؛ اما باعث می شود فولیکول های مو برای مدت طولانی از بین بروند و فعالیت نداشته باشند. از این رو لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد و اضافی خواهد بود.

لیزر مو در عبدل آباد
لیزر مو در عبدل آباد

نبایدهای لیزر موهای زائد

بهتر است قبل از اینکه به مراکز لیزر مو عبدل آباد مراجعه کنید، با این نکته آشنا باشید که رنگ دانه های موجود در فولیکول ها مو وجود دارند و نه سطح پوست. بنابراین افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، گزینه های بهتری برای انجام لیزر موهای زائد هستند.

 به کلام دیگر هرچه رنگ پوستتان روشن تر باشد و موهای زائد تیره تری داشته باشید، می توانید با خیال راحت تری به مراکز لیزر مو عبدل آباد مراجعه کنید. در حالی که اگر پوستی تیره همراه با موهای زائد روشن همچون سفید، خاکستری، بلوند و یا قرمز دارید، نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نخواهید گرفت. همچنین اگر خالکوبی داشته باشید، نمی توانید ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنید.

معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

از معروفترین دستگاه های لیزر موهای زائد می توان از دستگاه لیزر الکساندرایت، دایود و روبی نام برد.

دستگاه لیزر الکساندرایت: که از سریع ترین و رایج ترین دستگاه لیزر موهای زائد است و در بهترین کلینیک موهای زائد یافت می شود،‌در تمام مراکز لیزر مو عبدل آباد مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده نادرست از این دستگاه در عین حال می تواند در افرادی با پوست تیره باعث ایجاد لکه های پوستی و کبودی شود.

 لیزر دایود : این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت از طول موج نور بیشتری بهره مند است که می تواند به عمق پوست نفوذ کند.

دستگاه لیزر روبی : این دستگاه، از قدیمی ترین و کهنه ترین فناوری لیزر موهای زائد است که طول موج عمیق آن، سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در عبدل آباد
لیزر مو در عبدل آباد

چرا لیزر مو عبدل آباد

دقت بالا : لیزر موهای زائد به طور کاملا دقیق تمام موهای تیره و ضخیم را هدف قرار داده و حذف می کند و در عین حال آسیبی به پوست اطراف وارد نمی کند . این موضوع به درستی در مراکز زیبایی لیزر مو عبدل آباد رعایت می شود.

سرعت بالا : هر پالس لیزر تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد و می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد که اثر آن را تسریع کرده و ماندگار می کند.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی : از جمله مزایای لیزر است که مراجعه کنندگان به مراکز زیبایی لیزر مو علی آباد به دنبال آن هستند.

سخن آخر

در این مطلب از سایت نازی سرا نسبت به معرفی بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو عبدل آباد اقدام کردیم و برای ساکنان جنوب تهران و منطقه عبدل آباد که قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارند، راه های ارتباطی با مراکز لیزر مو عبدل آباد را معرفی کردیم.

در ضمن فرصتی را فراهم کرده ایم که برای دریافت آخرین اخبار و مطالب راجع به زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه نمایید.

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

 

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا