advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی علی آباد تهران

فهرست مطالب

مراکز زیبایی و لیزر مو علی آباد

اگر ساکن علی آباد و جنوب تهران هستید شاید توجه به لیست مراکز زیبایی و لیزر مو علی آباد که توسط نازی سرا تهیه شده است، برایتان مفید باشد. این لیست حاوی چکیده ای از بهترین مراکز لیزر مو علی آباد و کلینیک های زیبایی این منطقه است که بر اساس میزان رضایت مشتریان گردآوری شده است.

با پیشرفت روزافزون جوامع مختلف، مقوله زیبایی و آراسته بودن به ضرورتی غیرقابل انکار تبدیل شده است و افراد زیادی مشتاقند تا برای زیبایی خود دست به هر کاری بزنند. یکی از دغدغه هایی که اکثر زنان و آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند، رفع موهای زائد از اندام های شاخص بدن است.

شکی نیست که رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا تمام اشخاص با رسیدن به بلوغ و دوره خاصی از سن نوجوانی آن را تجربه می کنند. موهای زائد نه تنها ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث زشتی آن می شوند، بلکه می تواند براس سلامتی هم مضر باشد و احتمال ابتلا به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را افزایش دهد.

از این رو قویا پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو علی آباد، دغدغه های خاص خود را به حداقل ممکن برسانید. لیزر مو یکی از بهترین روش های زیبایی بوده که در مراکز لیزر مو علی آباد با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز ارائه می شود.

توجه داشته باشید که روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود؛ چراکه زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

لیزر مو در علی آباد
لیزر مو در علی آباد

چیستی و چگونگی لیزر مو زائد

وب سایت نازی سرا مطالبی کلی درباره چیستی و چگونگی فرآیند لیزر برایتان گردآوری کرده تا قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو علی آباد مورد استفاده قرار دهید. خوب است بدانید که در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق لایه سطحی پوست به فولیکول های مو تابانده می شود. در ادامه رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می روند.

 به عبارت ساده تر، در طول جلسات لیزر موهای زائد، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار گرفته و با تبدیل انرژی نورانی به گرمایی، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود.

حاصل این فرآیند در نهایت باعث توقف روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه می شود. هم اکنون اکثر متخصصان زیبایی بر این باورند که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نیست؛ اما حداقل باعث می شود تافولیکول های مو برای مدت طولانی تری از بین بروند. بر همین اساس لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد خواهد بود و از اقبال بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

چه افرادی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند ؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو علی آباد مراجعه کنید، این را بدانید که افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، بهترین کاندیداها برای لیزر موهای زائد هستند. در یک کلام، هرچقدر رنگ پوست مراجعین روشن تر باشد و موهای زائد تیره تری داشته باشند، می توانند نتیجه بهتری از مراجعه به مراکز لیزر مو علی آباد بگیرند.

در حالی که اگر پوستی تیره داشته باشید که شامل موهای زائد روشنی همچون سفید، خاکستری، بلوند و یا قرمز باشد، نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نخواهید گرفت. همچنین کسانی که خالکوبی دارند، نمی تواند ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنند.

معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

انواع دستگاه های مخلتف لیزر در بازار وجود دارد که در ادامه شما را با سه تا از رایج ترین آن ها آشنا می کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت : این دستگاه یکی از کاربردی ترین و رایج ترین دستگاه لیزر موهای زائد است که  اکثرا در بهترین کلینیک موهای زائد یافت می شود. با این وجود، استفاده نادرست از آن می تواند در افرادی با پوست تیره باعث ایجاد لک های پوستی و کبودی شود. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه رفع موهای زائد بوده که در مراکز لیزر مو علی آباد هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 لیزر دایود : این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر قبلی، طول موج نوری بیشتری تولید کرده و به قسمت های عمیق تر پوست نفوذ می کند.

دستگاه لیزر روبی : دستگاه لیزر روبی یکی از قدیمی ترین و کهنه ترین فناوری لیزر موهای زائد است که طول موج عمیق آن می تواند سبب تیره شدن پوست شود.

لیزر مو در علی آباد
لیزر مو در علی آباد

پراهمیت ها در مراکز لیزر مو علی آباد

در مراکز لیزر موهای زائد علی آبا سه اصل دقت بالا، سرعکت بالا و پیشگیری از ابتلا به بیماری های پوستی که در ادامه می آید، به درستی رعایت می شود.

دقت بالا : لیزر موهای زائد در کلینک های زیبایی و رفع موهای زائد علی آباد به طور  دقیق تمام موهای تیره و ضخیم را هدف قرار می دهد. عمل حذف موها بدون آسیب به پوست اطراف ناحیه لیزر خواهد بود.

سرعت بالا : سرعت بالا از دیگر ویژگی های لیزر است. هر پالس لیزر تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد و می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی : با حذف موهای زائد مراجعین، احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … به طور چشمگیری کاهش می یابد.

سخن آخر

در این مطلبسعی کردیم تا بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو علی آباد را مورد کنکاش قرار دهیم تا برای ساکنان این منطقه که  قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارند، کمکی کرده باشیم.

شما هم اکنون می توانید به راحتی به مراکز لیزر مو علی آباد مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

همچنین برای دریافت آخرین اخبار و مطالب راجع به زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

 

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا