مراکز لیزر و زیبایی پرند تهران

فهرست مطالب

کلینیک زیبایی و لیزر نیکان پرند

برتری ما در مرکز لیزر موهای زائد نیکان : 1 – تاثیر پذیری سریع در لیزر موهای زائد ، 2- از بین بردن موهای زیر پوستی ، 3- تعداد جلسات کمتر در این لیزر ، 4- غیرقابل برگشت موهای زاید

برای اطلاعات بیشتر و رزرو کلیک کنید

مراکز لیزر و زیبایی پرند تهران

کلینیک زیبایی مهرآرا پرند

کلینیک زیبایی مهرآرا پرند کلینیک زیبایی مهرآرا پرند ، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات زیبایی پوست و لیزر موهای زائد در محدوده

ادامه مطلب »
مراکز لیزر و زیبایی پرند تهران

کلینیک لیزر رز پرند

کلینیک لیزر رز پرند کلینیک لیزر رز پرند ، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات زیبایی پوست و لیزر موهای زائد در محدوده

ادامه مطلب »

مراکز زیبایی و لیزر مو پرند

اگر ساکن پرند و جنوب تهران هستید و درصدد بالا بردن سطح زیبایی خود هستید، همین حالا به لیست مراکز زیبایی و لیزر مو پرند فوق تهیه شده توسط نازی سرا مراجعه فرمایید. نازی سرا لیست فوق را از میان بهترین مراکز لیزر مو پرند و کلینیک های زیبایی این منطقه و بر اساس میزان رضایت مشتریان تهیه کرده است.

با پیشرفت بشر، زیبایی و آراستگی به یک ضرورت روزمره تبدیل شده است و افراد زیادی مایلند تا برای کسب زیبایی بیشتر از انواع اقدامات زیبایی بهره ببرند. در این میان یکی از دغدغه هایی که بیشتر خانم ها و آقایان با آن دست به گریبانند، میتوان مربوط به رفع موهای زائد باشد.  

رشد موهای زائد بدون شک یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا تمام افراد با رسیدن به بلوغ و دوره نوجوانی آن را تجربه می کنند. موهای زائد نه تنها ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و اثرات نامطلوب روانی برای فرد به همراه دارد،  بلکه رشد آنها در برخی از قسمت های بدن می تواند ریسک مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را نیز افزایش دهد.

شما با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود تا با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو پرند در عرض ۵ دقیقه برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید لیزر مو یکی از رایج ترین و موثرترین روش زیبایی بوده که مراکز لیزر مو پرند با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند. این در حالی است که روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

لیزر مو در پرند
لیزر مو در پرند

کاربردهای لیزر مو زائد 

بهتر است قبل از اینکه به مراکز لیزر مو پرند مراجعه کنید و بدن خود را به دستگاه های لیزر بسپارید، با ما همراه باشید تا در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد کمی اطلاعات کسب کنید . خوب است بدانید که در لیزر، نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول های مو تابانده می شود و رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می روند.

 به عبارتی دیگر در طول جلسات لیزر موهای زائد، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار می گیرد و با تبدیل انرژی نورانی به گرمایی، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود.

حاصل نتایج این آسیب وارد شده به فولیکول های مو این خواهد بود که روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود. این پروسه در حالی اتفاق می افتد که امروزه اکثر متخصصان زیبایی معتقدند که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نبوده، اما باعث از بین رفتن فولیکول های مو برای مدت طولانی می شود. از این رو لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از دیگر روش های حذف موهای زائد خواهد بود.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی انجام نمی شود؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو پرند مراجعه کنید، لازم است بدانید که رنگ دانه های موجود در فولیکول ها مو جذب می شود و نه سطح پوست. بنابراین افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، نتیجه ی بهتری از لیزر موهای زائد خواهند گرفت.

 به عبارتی دیگر هرچه رنگ پوست روشن تر و موهای زائد تیره تری داشته باشید، با مراجعه به مراکز لیزر مو پرند بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهید کرد.

این در حالی است که اگر پوستی تیره همراه با موهای زائد روشن از قبیل سفید و نقره ای، خاکستری، بلوند و یا قرمز و بور داشته باشید، نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نخواهید گرفت. در نظر داشته باشید که اگر خالکوبی دارید، نمی توانید ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنید.

بهترین و معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

دستگاه لیزر الکساندرایت : این دستگاه یکی از سریع ترین و رایج ترین انواع دستگاه لیزر موهای زائد است که در بهترین کلینیک های موهای زائد یافت می شود. با این وجود، این دستگاه می تواند در افرادی با پوست تیره باعث ایجاد لکه های پوستی و کبودی شود. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه رفع موهای زائد بوده که در برخی از  مراکز لیزر مو پرند مورد استفاده قرار می گیرد.

 لیزر دایود : این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج نور بیشتری تولید می کند و به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند.

دستگاه لیزر روبی : دستگاه لیزر روبی یکی از قدیمی ترین فناوری لیزر موهای زائد را داراست؛ به طوری که طول موج عمیق آن، سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در پرند
لیزر مو در پرند

فواید و مزایا لیزر مو پرند

دقت بالا : لیزر موهای زائد در مراکز لیزر مو پرند به طور کاملا دقیق انجام می شود و در عین حال آسیبی به پوست اطراف وارد نمی کند.

سرعت بالا : هر پالس لیزر در دستگاه های مورد استفاده تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد و قادر خواهد بود تا همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی : با حذف موهای زائد احتمال ابتلا به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … به طور چشمگیری کاهش می یابد.

سخن آخر

در این مطلب از نازی سرا به معرفی بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو پرند اشاره کردیم و گفتیم اگر ساکن جنوب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید، می توانید به مراکز لیزر مو پرند مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

شما همچنین می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب در خصوص زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

 

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
banner
دکمه بازگشت به بالا