advertise-leizer-beauty-ad

متخصص طب سنتی عقیلی بهنام نازی آباد

متخصص طب سنتی عقیلی بهنام نازی آباد

متخصص طب سنتی نازی آباد دکتر قاسم عقیلی بهنام

متخصص طب سنتی عقیلی بهنام 
متخصص طب سنتی عقیلی بهنام

دکترای حرفه ای پزشکی ، طب سنتی :

دکترای پزشک عمومی – شماره نظام : ۳۷۹۸۸


آدرس و تلفن دکتر عقیلی


متخصص طب سنتی عقیلی بهنام پزشک عمومی

قاسم عقیلی بهنام در زمینه پوست و مو فعالیت می‌کند. دکتر عقیلی بهنام مدرس انجمن طب سنتی ایرانی و حجامت ایران و طب سوزنی نیز است.

فعالیت‌های درمانی دکتر عقیلی بهنام مزوتراپیست به شرح زیر می‌باشد :

  • رفع موهای زائد با لیزر
  • تزریق ژل ، بوتاکس و چربی
  • ترزیق پروتز
  • میکرودرم
  • برداشت خال ، زگیل ، میخچه
  • جوش و جای جوش
  • درمان تیرگی و کبودی دور چشم
  • ریزش مو
  • رفع افتادگی پلک

تب سنتی چیست ؟

طب سنتی شامل جنبه‌های پزشکی در دانش سنتی است که در جوامع گوناگون و در نسل‌های مختلف پیش از دوران پزشکی مدرن شکل گرفته‌است. طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی (WHO)، طب سنتی «مجموعه‌ای است از دانسته‌ها، مهارت‌ها و اعمال که بر پایهٔ نظریه‌ها، باورها و تجربه‌های بومی فرهنگ‌های مختلف است، خواه قابل شرح باشد یا نباشد، که در بهداشت و نیز پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماری‌های جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می‌گرفتند». در مقابل طب سنتی، «پزشکی مبتنی بر شواهد » قرار دارد.در برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی، تا ۸۰٪ از مردم نیازهای اولیهٔ بهداشتی خود را از طریق طب سنتی برطرف می‌کنند. زمانی که از طب سنتی خارج از فرهنگ سنتی استفاده می‌شود، آن را «پزشکی جایگزین» در نظر می‌گیرند.

برخی از انواع طب سنتی مورد استفاده در سراسر دنیا عبارتند از: طب سنتی چین، طب سنتی کره‌ای، طب سنتی آفریقایی، طب ایران باستان، طب سنتی ایرانی، آیورودا و طب سنتی اروپایی. رشته‌های علمی که به مطالعهٔ طب سنتی می‌پردازند عبارتند از گیاه‌درمانی، اتنومدیسین، مردم‌گیاه‌شناسی و انسان‌شناسی پزشکی.

سازمان جهانی بهداشت خاطر نشان می‌کند که «استفادهٔ نادرست از داروها و روش‌های سنتی می‌تواند اثرات منفی یا خطرناکی داشته باشد» و «تحقیقات بعدی لازم است تا اثربخشی و ایمنی داروها و روش‌های مورد استفاده در برخی از طب‌های سنتی تأیید گردد.» سازمان جهانی بهداشت یک استراتژی ۹ ساله برای حمایت از کشورهای عضو دارد که از نقش مثبت و سازنده طب سنتی در جوامع اطمینان حاصل گردد.

(منبع: ویکیپدیا)


به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید 

1 دیدگاه

  1. سلام برای پس فردا۴شنبه۱۰صبح نوبت گرفتم خاستم مطمعن بشم نوبت برای منطقه نازی آبادهستش؟دکتربهنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا