advertise-leizer-beauty-ad

مراکز خرید و پاساژهای شهرری

مراکز خرید و پاساژهای شهرری کجاست؟

شهر ری به علت توریستی بودن و تعداد زیاد اماکن تاریخی و مذهبی شامل پاساژها , مراکز خرید و بازارهای فراوانی است که از گذشته ی دور رونق فراوانی داشته است . ما در این مقاله به بررسی تمامی مراکز خرید و پاساژهای شهرری به همراه آدرس , تلفن , لینک اینستاگرام و راه های دسترسی می پردازیم .

معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری

شهر ری شمال پاساژها و مراکز خرید زیادی از جمله پاساژهای زیر می باشد :

  • مرکز خرید مهدی
  • مجتمع تجاری اداری الماس ری‌‌
  • پاساژ شیشه
  • پاساژ مروارید
  • بازار آرین مال شهرری
  • مجتمع خرید و سینمایی راگا
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری

پاساژ مهدی شهر ری

این مرکز خرید، 300 واحد تجاری دارد و هر طبقه آن به یک صنف اختصاص یافته ‌است. مثلا طلافروش‌ها در طبقه طلافروشی پاساژ مهدی شهرری واقع شده‌اند. پوشاک کودک، پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، جواهرات و بورس سکه و مواردی از این دست، مغازه‌هایی هستند که در این پاساژ به چشم می‌خورند. مانتو پاساژ مهدی شهرری نیز به یک بورس و مرکز معتبر برای بانوانی که قصد تهیه مانتو و بارانی دارند، تبدیل شده‌ است.

پاساژ مهدی شهر ری
پاساژ مهدی شهر ری

ساعت کاری پاساژ مهدی

ساعت کاری پاساژ مهدی شهرری مجتمع تجاری مهدی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 21:30 شب باز است. البته این پاساژ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا ساعت 22 شب باز می‌باشد. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید.

شماره تلفن پاساژ مهدی:

 ۰۲۱۵۵۹۷۳۷۳۷ 

آدرس پاساژ مهدی:

شهرری، میدان شهرری، ابتدای خیابان قم، مجتمع مهدی (عج)

پیج اینستاگرام پاساژ :

mahdi_center1

پاساژ مهدی شهر ری
پاساژ مهدی شهر ری

راه های دسترسی به پاساژ مهدی

مترو پاساژ مهدی شهرری در ایستگاه پایانی خط 1 مترو واقع شده است. برای رسیدن به این مرکز خرید با استفاده از اتوبوس هم می‌توانید از اتوبوس‌های شهر ری واقع در میدان آزادی استفاده نمایید. پس از آنکه به پایانه اتوبوسرانی یا ایستگاه متروی شهر ری رسیدید، از تاکسی‌های پایانه راهنمایی بخواهید. با ماشین شخصی هم می‌توان به این مرکز خرید رفت.

پارکینگ مجتمع تجاری مهدی اگر قصد مراجعه به این پاساژ را با اتومبیل شخصی خود دارید، اصلا نگران جای پارک نباشید. چرا که پارکینگ مرکزی شهرری کاملا در اختیار این مرکز خرید است و تمام مراجعه‌کنندگان می‌توانند خودروی خود را با خیالی آسوده در آن پارک نمایند.


مجتمع تجاری اداری الماس ری‌‌

مجتمع تجاری اداری الماس ری از پروژه های لوکس و مدرن تهران می باشد که طراحی و ساخت آن  توسط تعاونی نیروی زمینی ارتش صورت پذیرفته است. این پروژه در یکی از بهترین نقاط شهرری واقع شده و دسترسی خوبی به خیابان های منطقه دارد شما میتوانیدبرای داشتن اوقاتی شاد و لذت بخش در هنگام خرید؛ به مجتمع تجاری الماس ری مراجعه فرمایید.

‌این مجتمع با داشتن ۱۹۵ واحد اداری و تجاری و همچنین تالارهای پذیرایی با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر و کافی شاپ و فست فود پذیرای قدوم شما مراجعین محترم میباشد.
‌‌
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری - مجتمع تجاری اداری الماس ری‌‌
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری – مجتمع تجاری اداری الماس ری‌‌

ساعت کاری پاساژ الماس ری

مجتمع تجاری الماس ری هرروز هفته  از ساعت 10 صبح الی10 شب باز است. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید.

آدرس پاساژ الماس ری:

شهرری – سه راه ورامین -نرسیده به میدان معلم خ مهاجری – مجتمع الماس رِی

شماره تلفن پاساژ الماس ری:

55961691 | 09122307459

پیج اینستاگرام پاساژ :

 almase.rey

مجتمع تجاری اداری الماس ری‌‌
مجتمع تجاری اداری الماس ری‌‌

پاساژ شیشه شهر ری

پاساژ شیشه (بازار و مرکز خرید) در محله فیروز آبادی تهران و خیابان قدمی واقع شده است. این مجتمع یکی از چهار بازار و مرکز خرید در محله فیروز آبادی تهران می‌باشد . از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فیروزآبادی و بازار قدیم شهر ری و همچنین پاساژ مهدی، کافه رستوران بام ری، داروخانه شبانه روزی دکتر بهروزی، ساندویچ هایدا و گالری فرانس پاریس , فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ قرار گرفته است.

پاساژ شیشه شهر ری
پاساژ شیشه شهر ری

ساعت کاری پاساژ شیشه

پاساژ شیشه هرروز هفته  از ساعت 9 صبح الی9 شب باز است. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید.

آدرس مجتمع خرید شیشه:

تهران، فیروزآبادی، خیابان فداییان اسلام، میدان شاه عبدالعظیم

راه های دسترسی به پاساژ شیشه:

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مسجدالرضا می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند.


پاساژ مروارید شهرری

پاساژ مرواریداز پروژه های لوکس و مدرن تهران می باشد . این پروژه در یکی از بهترین نقاط شهرری واقع شده و دسترسی خوبی به خیابان های منطقه دارد شما میتوانیدبرای داشتن اوقاتی شاد و لذت بخش در هنگام خرید؛ به مجتمع تجاری الماس ری مراجعه فرمایید.

معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری - پاساژ مروارید شهرری
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری – پاساژ مروارید شهرری

ساعت کاری پاساژ مروارید:

پاساژ مروارید هرروز هفته  از ساعت 10 صبح الی10 شب باز است. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید.

آدرس مجتمع خرید مروارید:

شهرري، خيابان بيات(٢٤متري)جنب بانك اقتصادنوين پاساژ مرواريد

پیج اینستاگرام پاساژ :

Morvarid-rey

پاساژ مروارید شهرری
پاساژ مروارید شهرری

بازار آرین مال شهرری

طراحی آرین مال با توجه به نیازهای جامعه انجام شده است. به طور مثال مواردی مانند چشم‌انداز زیبا، تحرک و جنب و جوش، نور آفتاب و آرامش وصف‌ناپذیر در آن رعایت شده است. کانال‌های آب این مجموعه باعث طراوت و شادابی محیط شده است. فواره‌ها، فضای سبز، پیاده‌روها و سایر موارد، خرید و گردش در این مجموعه را راحت‌تر کرده است.
امکانات بی‌نظیری مانند مرکز خرید، مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی، فضای سبز زیبا و … در این مجموعه وجود دارد. هر گاه حوصله‌تان سر رفت یا دوست داشتید یک خرید لذت‌بخش داشته باشید، به این مرکز خرید بروید و در محیط دل‌انگیز و جذاب آن اوقات خود را سپری کنید.
امکانات فوق‌العاده‌ای مانند رستوران، فودکورت، سینما و فضای سبز در این مجموعه وجود دارد. اگر به همراه فرزندانتان به این پاساژ رفتید، نگران نباشید؛ کودکان عزیزتان می‌توانند در شهربازی و خانه کودک این مکان به بازی و شادی بپردازند. برکه آب، گذرهای پیاده‌روی، پل طبیعت و کلی امکانات جالب و جذاب دیگر در پاساژ آرین شهرری وجود دارد.
بازار آرین مال شهرری
بازار آرین مال شهرری

آدرس مجتمع خرید آرین مال:

شهرری تهران، شهر ری، خیابان رجایی جنوبی، پایین‌تر از بیمارستان 7 تیر، 3 راه ترانسفو

شماره تماس :

۰۲۱۵۵۲۲۴۶۹۶ _ ۰۲۱۵۵۲۰۲۲۲۰
پیج اینستاگرام پاساژ :
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری – بازار آرین مال شهرری

پارکینگ:

پارکینگ مرکز خرید آرین مال تهران، خرید را برای مراجعه‌کنندگان راحت‌تر کرده است. می‌توانید با خیال راحت ماشین خود را پارک کنید و به خرید، گردش و تفریح خود برسید.

ساعت کاری آرین مال:

این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 صبح الی 21 شب باز می‌باشد. دسترسی‌های مجتمع تجاری آرین یکی از مزیت‌های این مرکز خرید، خارج بودن از محدوده طرح ترافیک می‌باشد. پس می‌توان به راحتی با ماشین شخصی به آن دسترسی پیدا کرد. این موضوع به خاطر وجود پارکینگ طبقاتی کار را راحت کرده است. مترو نزدیک آرین مال شهرری نیز شما را به این مجموعه می‌رساند. البته این ایستگاه حدود 2 کیلومتر تا بازار آرین فاصله دارد. پس از پیاده شدن از این ایستگاه می‌توانید اتوبوس‌های پارکینگ شهر ری را سوار شوید و روبه‌روی بازار پیاده شوید.

مجتمع خرید و سینمایی راگا

مجتمع خرید و سینمایی راگا (بازار و مرکز خرید) در محله علایین تهران و خیابان کریمی شیرازی واقع شده است. این مجتمع یکی از پنج بازار و مرکز خرید در محله علایین تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی سرای محله استخر و همچنین پردیس سینمایی راگا، فروشگاه شهروند شعبه شهرری تهران، مرکز جامع اهدای خون شهرری، کافه چوبی و قابلی پلو قرار گرفته است.

مجتمع خرید و سینمایی راگا
مجتمع خرید و سینمایی راگا

آدرس مجتمع خرید و سینمایی راگا:

شهرری _ خیابان 24متری رازی خیابان کریمی شیرازی

ساعت کاری مجتمع خرید و سینمایی راگا:

پاساژ مروارید هرروز هفته  از ساعت 10 صبح الی10 شب باز است. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید.

پارکینگ:

محل پارک ماشین در مرکز خرید راگا تهران، خرید را برای مراجعه‌کنندگان راحت‌تر کرده است. می‌توانید با خیال راحت ماشین خود را پارک کنید و به خرید، گردش و تفریح خود برسید.

معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری
معرفی مراکز خرید و پاساژهای شهرری – مجتمع خرید و سینمایی راگا

مطالب مرتبط :

برای دیدن همه مکان ها , مراکز فروشگاهی و خدماتی شهر ری کلیک کنید

همه چیز راجبه مرقد مطهر شاه عبدالعظیم حسنی در شهر ری

پارک ها و بوستان های شهرری

آموزشگاه های فنی حرفه ای شهرری

جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرری

بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری

مدارس دولتی شهرری

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا