advertise-leizer-beauty-ad

مزون عروس علی آباد تهران

فهرست مطالب

مزون عروس علی آباد تهران

در این مقاله برآنیم تا انواع مزون عروس علی آباد که دارای لباس عروس ،لباس نامزدی ، لباس حنابندان و … هستند را گردآوری کنیم و براین اساس بهترین مزون های عروس در جنوب تهران (محله علی آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات مزون های لباس عروس علی آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما سعی داشته ایم تا با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و مراجعه و کسب تجارب مراجعین دیگر از مزون های عروس و لباس شب، یاریگر شما در این راه باشیم. این کار تماما به همت مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از مزون های عروس در محله علی آباد هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک مزون عروس در محله علی آباد هستید و قصد معرفی بهتر کسب و کارتان را دارید، همین حالا از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی و تدوین محتوای مناسب شغل شما، اطلاعات تکمیلی شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

مزون عروس در علی آباد
مزون عروس در علی آباد

به چه مکانی مزون گفته می شود ؟

مزون کلمه‌ای فرانسوی به معنی خانه است که عموما در فرهنگ فارسی به خیاطی که در خانه محصولات خود را ارائه می‌کند؛ گفته می شود. شکل دیگری از تعریف مزون بدین شکل است: مکانی که افراد می‌توانند لباس های خاص خود را در آن سفارش دهند.

تفاوت مزون و سفارشی دوزی

به طور خلاصه مزون مکانی است که در آن لباسی متناسب با سلیقه و اندازه مشتری و با طراحی منحصر به فرد تهیه و دوخته می شود. شاید بد نباشید بدانید که امروزه، بسیاری از مزون ها در کنار سفارشی‌دوزی، به تولید عمده لباس زنانه نیز می پردازند.

تفاوت بوتیک و مزون عروس

خانم‌ها هنگامی که قصد رفتن به مجلس دورهمی یا مهمانی‌ های ساده را دارند، عموما لباس موردنظر خود را از فروشگاه ها و بوتیک‌های مراکز خرید،‌تهیه می کنند و اقدام به سفارش دوخت لباس نمی کنند.

راز موفقیت مزون لباس عروس در چیست؟

این یک حقیقت است که مزون‌ها نسبت به بوتیک و فروشگاه‌ کمتر در معرض دید هستند و لازم است تا از روش‌های خلاقانه تری برای تبلیغات خود استفاده کنند. در کنار این موضوع باید در نظر داشت که مشتریان مزون بیشتر به دنبال محصولات ویژه و خاص و سفارشی هستند و همین موضوع اهمیت شخصی دوزی و طراحی انحصاری لباس را دو چندان کرده است.

رعایت این مسائل می تواند در مجموع به موفقیت روزافزون مزون شما کمک شایانی بکند. بهتر است همچنین، تعامل با پلتفرم‌هایی که امکان ارائه و نمایش لباس را برای مخاطبان فراهم می‌کنند را نیز در دستور کار داشته باشید.

مزون عروس در علی آباد
لیست مزون های عروس

انواع مدل لباس عروس

  • سلطنتی (امپایر) : ویژگی این نوع خاص طراحی، داشتن کمر بالا و نیم تنه ای است که به همراه یک دامن صاف و ساده ادامه یابد.
  • طرح A :  یک مدل کلاسیک فیت سینه هاست که دامن آن به‌طور پیوسته تا سطح زمین باز می شود.
  • ماهی / ترومپت : فرم بسته در کمر، باسن و سینه ها دارد و مناسب عروسی با اندام ساعت شنی است.
  • پرنسسی (پفی) : مدلی کلاسیک قلمداد می شود که فیت سینه ها بوده و دامن آن تا سطح زمین ادامه دارد.
  • راسته : دارای طرح بلند و باریک در چارچوب اندام،  تا سطح زمین است.
  • لايه‌ای : برای کسانی که با دامن‌های پف‌دار راحت نيستيد و دنباله‌های بلند برایشان دست و پاگیر است، مناسب است. این مدل از مدل‌های فوق‌العاده چشم نوازی است که در عين سادگی، زیبایی خاصی دارد.
  • لباس عروس گل‌دار : انتخابی مناسب برای عروسانی که به لباس هایی غرق ظرافت و نماد زيبايی علاقمندند می باشد.
مزون عروس در علی آباد
مزون عروس در علی آباد

اصول چیدمان مزون لباس عروس

در چینش لباس­های مزون، بیش از هرچیز باید اصول روانشناختی در چیدمان را در نظر داشت.

قراردادن رنگ­ها به صورت هارمونیک و  توجه به رنگ لباس­ها و فروشگاه و تناسب بین آن­ها، در کنار درمعرض دید قرار داشتن لباس­ها که باعث می­شودمزون لباس بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، از مهمترین این اصول است.

توجه به چینش همچنین باعث می­شود که مشتریان بتوانند آزادی بیشتری در بازدید از لباس­ها داشته باشند و زمانی که لباس­های پرمخاطب در ویترین قرار بگیرند، می­توان فروش بیشتری را برای مزون متصور شد.

دیده شدن اتیکت

دیده شدن اتیکت، یکی دیگر از مواردی است که در مزون لباس باید درنظر گرفت. در این حالت مشتریان می­توانند نسبت به محصول اطلاعات کافی دریافت کرده و با آگاهی بیشتری لباس موردنظر خود را خریداری کنند.

در عین حال رعایت چینش رگالی در برخی مزون ها می تواند در بهتر دیده شدن لباس­ها موثر بوده و مزون موردنظر را نیز جذاب­تر نشان دهد.

هماهنگی در طرح و رنگ

یکی دیگر از دلایل موفقیت مزون­های لباس را می توان در هماهنگی و تناسب کامل آن­ها با لباس­های عرضه شده عنوان کرد. مزون داران باید به محیط پیرامون خود  توجه کافی داشته باشند و قدرت خرید افراد و فرهنگ بومی مراجعین خود را نیز در نظر داشته باشند.

مزون عروس در علی آباد
لیست مزون های عروس

مجموعه مزون های عروس علی آباد

بهترین های مزون عروس علی آباد را در این مقاله به شما معرفی کرده ایم تا در صورت نیاز، با خیالی آسوده نسبت به دوخت و سفارش سازی لباس های موردنظر خود در این مزون ها اقدام کنید.

شما خواننده گرامی همچنین برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید هم اینک به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

مزون‌ ها هم محصولات خارجی و هم مدل ‌های داخلی به تقاضا کنندگان عرضه می‌ شود و طراحی در شاخه فعالیت مزون جزء اساسی‌ ترین امور است.

اما فعالیت خیاطی‌ ها بیشتر بر پایه عملکرد صورت می ‌گیرد و خیاطان معمولا با استفاده از پارچه، دکمه و دیگر ابزارهایی که مشتریانشان برای دوخت لباس خود در نظر گرفته‌ اند به دوختن لباسی که مشتری خودش طرح آن را معین می‌کند، می ‌پردازند.

 

وقتی اسم عروسی که به گوشمون میخوره همونطور هم که از اسمش معلومه اولین چیزی که میاد به ذهنمون عروس و داماد هستن، با افزایش ازدواج شغل هایی که به عروسی و ازدواج مربوط هستند هم پررونق میشن . 

یکی از اصلی ترین اونها شغل مزون لباس عروس هستش چون لباس نقش خیلی مهمی رو برای عروس ها داره از این رو نیاز خانوم ها برای روز ازدواجشون به مزون های لباس عروس بیشتر میشه.

در مزون عروس انواع لباس های عروسی و عقد و مجالس عروسی به انواع مختلف دوخته یا فروخته می شود . (آنتیک , مارکدار , دسته دوم و حتی اجاره ای و …)
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا