advertise-leizer-beauty-ad

مزون لباس و آموزشگاه خیاطی مهسا شهر ری

مزون لباس و آموزشگاه خیاطی مهسا شهر ری

مزون لباس و آموزشگاه خیاطی مهسا شهر ری

مزون مهسا شهر ری عرضه کننده انواع مانتو مزون دوز , پالتو ، بارانی ، هودی شلوار , ….

ارسال به تمام نقاط کشور?


راه های ارتباطی با مزون لباس و آموزشگاه خیاطی مهسا شهر ری

تلفن  : 09128052429

اینستاگرام  : mezoon.maryam.amiri


شیک پوشی حق شماست

یادگیری خیاطی به صورت حرفه‌ای، علاوه بر استعداد و علاقه، به آموزشی هدفمند و دقیق نیاز دارد. ما در آموزشگاه مهسا قبل از ارائه طرح درس کارگاه‌ها، به دغدغه‌های هنرجویان برای یادگیری مسیر طولانی خیاطی حرفه‌ای توجه کرده‌ایم. در آموزشگاه خیاطی مهسا می‌توانید تجربه حضور در بیش از 20 کارگاه استاندارد و هدفمند را داشته باشید. ما در همه مراحل یادگیری خیاطی همراه شماییم تا بتوانید از آموزش‌های خود برای کسب درآمد استفاده کنید و یا از هنر خیاطی خود بر تن عزیزان خود لذت ببرید.

آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت مهسا به مدیریت خانم مریم امیری فعالیت خود را از سال 1376 و با اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور آغاز نمود. سابقه 25 سال تدریس خانم امیری در آموزش و پرورش و گذراندن دوره های تکمیلی خیاطی و طراحی دوخت شامل ژورنال شناسی، لباس شب و عروس، متد خیاطی مولر، مدل‌های گره‌ای، لباس‌های جادویی، رفع عیوب اندامی و … شرایط مناسبی را برای آموزش خیاطی به هنرجویان و انتقال صحیح و با حوصله اطلاعات فراهم نموده است.

تجربه یادگیری مهارت خیاطی در محیط آموزشی مناسب یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد ذوق و علاقه بیشتر است. علاوه بر اساتید ماهر و طرح درس‌های استاندارد، فضای آموزشگاه را می‌توان یکی از مزایای کارگاه‌های آموزشی دانست. محیط حرفه‌ای و صمیمانه آموزشگاه یکی از ویژگی‌های مهسا است. از طرفی طراحی و چیدمان آرامش بخش فضا به گونه‌ای انجام شده که هنرجویان هنگام کار با ابزار و یادگیری دوخت، دچار مشکل نشوند.


راه های ارتباطی با مزون مهسا شهر ری

تلفن  : 09128052429

آدرس : تهران , شهر ری

اینستاگرام  : mezoon.maryam.amiri


مزون

سفارش دوخت کلیه لباس ها اعم از مانتو , پالتو , کت و دامن , شلوار , لباس شب , مجلسی , نامزدی , انواع چادر و …. پذیرفته می شود.


به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

3 دیدگاه

    1. با سلام و احترام
      اطفا با شماره مزون لباس و آموزشگاه خیاطی مهسا شهر ری به صورت مستقیم ارتباط بگیرد
      ما فقط تبلیغ کننده هستیم
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا