advertise-leizer-beauty-ad

پاساژها و مراکز خرید خانی آباد تهران

فهرست مطالب

پاساژها و مراکز خرید خانی آباد تهران

پاساژ المهدی خانی آباد

پاساژ المهدی خانی آباد پاساژ المهدی خانی آباد یکی دیگر از مراکز خرید خانی آباد است. این مرکز خرید از پروژه های لوکس و مدرن

ادامه مطلب »

پاساژها و مراکز خرید خانی آباد

در این مطلب سعی کرده ایم تا با جمع آوری اطلاعات پاساژها و مراکز خرید خانی آباد شامل انواع پاساژها،مراکز خرید ، مجتمع اداری و تجاری و … به روزترین و با کیفیت ترین پاساژها و مراکز خرید در جنوب تهران (محله خانی آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اطلاعات مراکز خرید خانی آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

تیم نازی سرا با بهره گیری از حرفه ای ترین محتواسازان و جمع آوری بخشی از اطلاعات از بستر اینترنت و برخی به صورت حضوری، پاساژها و مراکز خرید خانی آباد را به شما عزیزان معرفی کند. این کار تماما با بهره گیری از امکانات مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای هم بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از بوتیک ها در پاساژهای خانی آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک مزون یا بوتیک در محله خانی آباد هستید و می خواهید اطلاعاتتان را به مجموعه ما اضافه کنید، می توانید از بخش (تماس با ما) برای ما پیام بگذارید و یا با تلفن های ارائه شده تماس بگیرید. همکاران ما در ساعات اداری با عکاسی اختصاصی از محل شما و کسب اطلاعات جامع، مجموعه شما را به فهرست پاساژها و مراکز خرید خانی آباد اضافه خوهند کرد.

مرکز خرید
مرکز خرید

پاساژها در خانی آباد یکیاز مراکز جذاب خرید جنوب تهران هستند. بیشتر این پاساژها در  بهترین نقاط خانی آباد واقع شده و دسترسی خوبی هم به خیابان های منطقه دارد. بر همین اساس شما می توانید برای بهره مندی از اوقاتی شاد و لذت بخش، در هنگام خریدبه این مجتمع ها مراجعه فرمایید. برای اطلاع از مراکز اصلی خرید خانی آباد شامل پاساژها ، مجتمع تجاری ، مراکز خرید و … و اطلاع از امکانات آن ها که تحت عنوان مراکز خرید در جنوب تهران (محله خانی آباد) معرفی شده اند، می توانید به فهرستی که برایتان مهیا کرده ایم مراجعه فرمایید.

ساعات کاری مجتمع های فروشگاهی

مرکز خرید، پاساژ یا مجتمع خرید، نوعی بازارچه امروزی است که جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها، نقش مهمی در رفع نیازهای مردم بازی می کند.

پاساژهای محله خانی آباد هرروز هفته از ساعت 10 صبح الی10 شب باز است و شما می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یافته و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خریداری کنید.خانی آباد شامل پاساژهای بسیاری است و  به علت موقعیت جغرافیایی ، مراکز خرید و پاساژهای فراوان، اجناسی با قیمت های مناسب را به فروش می رسانند.

تفاوت پاساژ و بازار در چیست ؟

امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند؛ این مراکز خرید امروزی که شامل فروشگاه‌ های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شوند، فضای مطلوبی برای گشت و گذار خریداران نیز ایجاد کرده اند. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. در عین حال پاساژهای امروزی معمولا در چندطبقه ساخته شده و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند.

در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری بود؛ اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین این فضاهای سنتی شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازارهای قدیمی است. امروز هم بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند. اما مراکز خرید بزرگ امروزی، تلفیقی از طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه اند و تمرکز بیشتر آن ها بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است. پاساژهای امروزی غالباً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی در برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتریان دارند. به طوری که بتوانند باعث افزایش حضور مشتریان در مراکز خرید شوند که خود باعث بالا رفتن فروش می شود.

مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند.

 مراکز خرید نیز در نوع خو به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند:

  • مرکز فروش مستقیم
  • مرکز خرید محلی
  • مرکز خرید عمومی
  • مرکز خرید منطقه ای
  • مرکز خرید منطقه ای بزرگ
  • مرکز خرید تخصصی / مرکز خرید مد
  • مرکز خرید جشنواره ای
مرکز خرید
مرکز خرید

مجموعه پاساژها و مراکز خرید خانی آباد

مجموعه پاساژها و مراکز خرید خانی آباد با مجهزترین امکانات و در طبقه های مجزا با امکانات به روز دنیا و متنوع در خدمت شما عزیزان می باشد.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

زیرا هرکدما از این ها محصولاتی را ارائه می دهند و برای خرید پوشاک، خوراک و به طور کلی هر چیزی که می خواهید، باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید.

هم مراکز خرید و هم مراکز خرید دارای فروشگاه های متنوعی هستند که کالاهای مختلفی را می فروشند. در هر دو مکان ممکن است مناطق دیگری مانند دادگاه غذا ، زمین بازی ، سالنهای سینما و غیره وجود داشته باشد.
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا