advertise-leizer-beauty-ad

پاساژها و مراکز خرید خزانه تهران

فهرست مطالب

پاساژها و مراکز خرید خزانه

با مطالعه این مطلب می توانید به اطلاعات جامع و مکفی از  مراکز خرید خزانه شامل انواع پاساژها، مراکز خرید ، مجتمع اداری و تجاری  و … که به روزترین و باکیفیت خدمات را ارائه می دهند، دست یابید. با ما همراه باشید تا با بهترین پاساژها و مراکز خرید در جنوب تهران (محله خزانه) آشنا شوید.

اطلاعات مراکز خرید خزانه را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

تیم تحقیقاتی نازی سرا در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و یا مراجعه حضوری به پاساژها ، تمامی مراکز خرید خزانه را  به شما عزیزان معرفی کند. این رشته فعالیت اجتماعی توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب بوتیک در پاساژها ی خزانه هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک مزون یا بوتیک در محله خزانه هستید و قصد ارتقای فعالیت خود را دارید، می توانید از بخش (تماس با ما) برای ما پیام بگذارید و یا با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات موردنظرتان را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

مرکز خرید
مرکز خرید

پاساژها در خزانه از مراکز خرید جنوب تهران هستند. این مراکز در یکی از بهترین نقاط خزانه واقع شده و دسترسی خوبی هم به خیابان های منطقه دارد. شما می توانید برای داشتن لحظاتی شاد و لذت بخش در هنگام خرید به یکی از این مجتمع ها مراجعه فرمایید. در اینجا اطلاعات مبسوطی مربوط به مراکز خرید خزانه و پاساژها، مجتمع های تجاری و مراکز خرید این منطقه وجود دارد و با مطالعه آن خواهید توانست تا با بهترین مراکز خرید در جنوب تهران (محله خزانه) آشنا شوید.

ساعات کاری مجتمع های فروشگاهی

پاساژهای خزانه هرروز هفته از ساعت 10 صبح الی10 شب باز و آماده خدمت رسانی است. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در این مکان ها حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب مرکز خرید بهره‌مند شوید. خزانه شامل پاساژهای زیادی است و عمدتا به علت موقعیت جغرافیایی خاص آن،‌ اجناسی با قیمت های مناسب عرضه می کند.

در انتها شاید ذکر تعریفی از مرکز خرید یا پاساژ خرید یا مجتمع خرید برایتان مفید باشد. مرکز خرید نوعی بازارچه یا مرکز خرید سنتی است که خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

تفاوت پاساژ و بازار در چیست ؟

امروزه پاساژها در درون ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند و بیشتر شامل فروشگاه‌ های گوناگون می شوند که با راهروهای مرتبط با هم در ارتباط بوده و باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شوند. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست باشند یا مرتبط با راهروهای دیگر باشند. پاساژهای امروزی معمولاً در چندطبقه ساخته می شود و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند.

بازار در گذشته، قلب زندگی تجاری بوده است؛ اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین آن شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بارز بازار می‌باشد و معمولا بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند. با این حال، در طراحی مراکز خرید بزرگ امروزی، فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه دیده می‌شود و تمرکز بیشتر بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است. این مراکز بیشتر در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی در برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتریان دارند و در تلاشند تا با افزایش مراجعه مشتریان، باعث بالا رفتن میزان فروش شوند.

مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند.

 مراکز خرید نیز در نوع خو به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند:

  • مرکز خرید محلی
  • مرکز خرید عمومی
  • مرکز خرید منطقه ای
  • مرکز خرید منطقه ای بزرگ
  • مرکز خرید تخصصی / مرکز خرید مد
  • مرکز خرید جشنواره ای
  • مرکز فروش مستقیم
مرکز خرید
مرکز خرید

مجموعه پاساژها و مراکز خرید خزانه

مجموعه پاساژها و مراکز خرید خزانه با در اختیار داشتن مجهزترین امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد. پاساژهای خزانه عمدتا با طبقه های مجزا ساخته شده و شامل امکانات به روز و متنوعی است.

در صورتی که تمایل به دریافت آخرین اخبارمربوط به محلات جنوب تهران دارید، می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

زیرا هرکدما از این ها محصولاتی را ارائه می دهند و برای خرید پوشاک، خوراک و به طور کلی هر چیزی که می خواهید، باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید.

هم مراکز خرید و هم مراکز خرید دارای فروشگاه های متنوعی هستند که کالاهای مختلفی را می فروشند. در هر دو مکان ممکن است مناطق دیگری مانند دادگاه غذا ، زمین بازی ، سالنهای سینما و غیره وجود داشته باشد.
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا