advertise-leizer-beauty-ad

پاساژها و مراکز خرید شهر ری تهران

فهرست مطالب

پاساژها و مراکز خرید شهر ری

ما با جمع آوری اطلاعات پاساژها و مراکز خرید شهر ری شامل انواع پاساژها ،مراکز خرید ، مجتمع اداری و تجاری و … که از  کیفیت بالا و امکانات مناسب برخوردارند، درصددیم تا بهترین پاساژها و مراکز خرید در جنوب تهران (محله شهر ری) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

از بخش زیر میتوانید نوع فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب و تمامی مراکز خرید یا پاساژها را در محدوده شهر ری مشاهده فرمائید :

اطلاعات مراکز خرید شهر ری را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما در این محتوا تلاش کرده ایم تا با جمع آوری اطلاعات از کانال های مختلف مجازی و  یا یافته های حضوری ، پاساژها و مراکز خرید شهر ری را در راستای شناسایی بهتر به شما عزیزان معرفی کنیم. این کار صرفا از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای خک بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از بوتیک ها در پاساژها ی شهر ری هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک مزون یا بوتیک در محله شهر ری هستید، همین حالا از بخش (تماس با ما) با ما در ارتباط باشید؛ پیام بگذارید و یا تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما و یاری رساندن به شما در تکمیل اطلاعاتتان، در اغنای این مجموعه اطلاعاتی شما را کمک خواهند کرد.

مرکز خرید
مرکز خرید

پاساژهای شهر ری عمدتا از مراکز خرید جنوب تهران به شمار می روند. این مراکز خرید در  بهترین نقاط شهر ری واقع شده اند و دسترسی خوبی هم به خیابان های منطقه دارند. بنابراین چنانچه به دنبال مکانی برای داشتن اوقاتی شاد و لذت بخش در هنگام خریدمی گردید، می توانید به این مراکز مراجعه فرمایید. ما با جمع آوری اطلاعات مراکز خرید شهر ری شامل  پاساژها ، مجتمع تجاری ، مراکز خرید و …، بهترین مراکز خرید در جنوب تهران (محله شهر ری) را به شما عزیزان معرفی می کنیم .

ساعات کاری مجتمع های فروشگاهی

پاساژها هرروز هفته از ساعت 10 صبح الی10 شب باز است و شما قادر خواهید بود در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مراکز خرید بهره‌مند شوید. شهر ری پاساژهای بسیاری دارد و به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، از قیمت های مناسبی نیز برخوردار می باشد.

در پایان بد نیست بدانید که مرکز خرید یا پاساژ خرید یا مجتمع خرید شکل مدرن بازارچه های قدیمی است که در با جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها در درون خود نقش مهمی در رضایت مشتریان داشتند.

تفاوت پاساژ و بازار در چیست ؟

امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار گرفته اند؛ این پاساژها شامل فروشگاه‌ های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم،  آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها را باعث می‌شوند. ممکن است راهروهای یک پاساژ بن‌بست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. پاساژهای امروزی معمولاً در چندطبقه ساخته می شود و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند.

در گذشته اما بازار، قلب زندگی تجاری تلقی می شده است؛ با این وجود امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین این بازارهای سنتی شده‌اند. از ویژگی های شاخص بازارهای قدیمی می توان از فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد یاد کرد و البته اینکه بیشتر مشتریانی که قصد خرید داشتند به بازار مراجعه می‌کردند. ولی در طراحی مراکز خرید بزرگ امروزی، ایجاد فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه لحاظ شده و تمرکز بیشتر بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است. در این مراکز سعی بر برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتری است تا از طریق آن مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر شده و باعث بالا رفتن فروش مغازه ها شود.

مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند.

 مراکز خرید نیز در نوع خو به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند:

  • مرکز خرید محلی
  • مرکز خرید عمومی
  • مرکز خرید منطقه ای
  • مرکز خرید منطقه ای بزرگ
  • مرکز خرید تخصصی / مرکز خرید مد
  • مرکز خرید جشنواره ای
  • مرکز فروش مستقیم
مرکز خرید
مرکز خرید

مجموعه پاساژها و مراکز خرید شهر ری

در این مجموعه،  پاساژها و مراکز خرید شهرری با مجهزترین امکانات در اختیار شما قرار گرفته است. پاساژهای شهر ری عموما با طبقه های مجزا و بهره گیری از  امکانات به روز دنیا و متنوع، در خدمت شما عزیزان می باشد.

در صورت تمایل کافی است تا برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

زیرا هرکدما از این ها محصولاتی را ارائه می دهند و برای خرید پوشاک، خوراک و به طور کلی هر چیزی که می خواهید، باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید.

هم مراکز خرید و هم مراکز خرید دارای فروشگاه های متنوعی هستند که کالاهای مختلفی را می فروشند. در هر دو مکان ممکن است مناطق دیگری مانند دادگاه غذا ، زمین بازی ، سالنهای سینما و غیره وجود داشته باشد.
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا