advertise-leizer-beauty-ad

پاساژها و مراکز خرید علی آباد تهران

فهرست مطالب

پاساژها و مراکز خرید علی آباد تهران

پاساژ بهاران علی آباد

پاساژ بهاران علی آباد پاساژ بهاران علی آباد یکی دیگر از مراکز خرید علی آباد است. این مرکز خرید از پروژه های لوکس و مدرن

ادامه مطلب »
پاساژها و مراکز خرید علی آباد تهران

پاساژ ایمان علی آباد

پاساژ ایمان علی آباد پاساژ ایمان علی آباد یکی دیگر از مراکز خرید علی آباد است. این مرکز خرید از پروژه های لوکس و مدرن

ادامه مطلب »

پاساژها و مراکز خرید علی آباد

در این مطلب اطلاعات مفیدی شامل پاساژها و مراکز خرید علی آباد را که از گزینه هایی همچون پاساژها ،مراکز خرید ، مجتمع اداری و تجاری و برخوردار هستند را خدمتتان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین پاساژها و مراکز خرید در جنوب تهران (محله علی آباد) را بهتر بشناسید.

چگونگی اطلاعات مراکز خرید علی آباد

ما تلاش داریم تا با جمع آوری اطلاعات از کانال های مختلف فضای مجازی یا مراجعه حضوری به پاساژها و مراکز خرید علی آباد، این پتانسیل های اجتماعی را بهتر به شما معرفی کنیم. این کار تماما توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب بوتیک در پاساژهای  علی آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک مزون یا بوتیک در محله علی آباد هستید و در تلاشید تا اطلاعات مربوط به مرکز کاری خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید، همین حالا از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با شماره های اعلام شده با ما تماس بگیرید. همکاران ما این امکان را خواهند داشت تا با عکاسی اختصاصی و حضوری از محل شما، و تکمیل اطلاعات مربوط به مراکز کسب و کارتان، مجموعه اطلاعاتی شما را تقویت کنند.

مرکز خرید
مرکز خرید

پاساژها در علی آباد از مراکز مهم خرید جنوب تهران است. این پروژه ها در یکی از بهترین نقاط علی آباد واقع شده و دسترسی خوبی نیز به خیابان های منطقه دارد؛ بنابراین شما قادر خواهید بود برای داشتن اوقاتی شاد و مفرح در هنگام خرید به این مجتمع ها مراجعه کنید. ما با جمع آوری اطلاعات مراکز خرید علی آباد که  پاساژها ، مجتمع تجاری ، مراکز خرید و … را با امکاناتی به روز در بر می گیرد، شماا را در یافتن بهترین مراکز خرید در جنوب تهران (محله علی آباد) یاری می دهیم.

ساعات کاری مجتمع های فروشگاهی

در ابتدا بهتر است معنای لغوی مرکز خرید، پاساژ خرید یا مجتمع خرید را در نظر داشته باشید. این مفهوم در طول زمان تغییرات زیادی یافته است. اما در معنای کلی و در ادوار مختلف تاریخی، گذرگاه هایی که حجره‌ها و مغازه‌ها را در درون خود جای داده بودند و نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا می‌کردند، به این نام شناخته می شوند.

پاساژهای علی آباد هرروز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و به مشتریان خود ارائه خدمت می کند. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در پاساژهای منطقه حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید. علی آباد شامل پاساژهای بسیاری است. علاوه بر آن به دلیل موقعیت جغرافیایی ، مراکز خرید و پاساژهای فراوان با قیمت های مناسب بسیاری در این محل وجود دارد. ما تلاش کرده‌ایم اطلاعات مبسوطی را از بستر اینترنت و یا با مراجعه حضوری به پاساژهای علی آباد جمع آوری کنیم تا از این راه، مراکز خرید معتبر در علی آباد را به شما بیشتر بشناسانیم.

نکاتی درباره تفاوت پاساژ و بازار

امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار گرفته اند و  عمدتا شامل فروشگاه‌ های گوناگونی هستند که با راهروهای مرتبط با هم در ارتباطند. این راهروها باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شود. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست باشدی یا با راهروهای دیگر مرتبط باشد. پاساژهای امروزی معمولاً در چندطبقه ساخته می شود و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار می گیرند.

خوب است بدانید که در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری محسوب می شده است؛ اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین این بازارهای سنتی شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازار می‌باشد و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند. این در حالی است که در مراکز خرید بزرگ امروزی طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه لحاظ شده و تمرکز بیشتر بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است. این مراکز عمدتا در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی دارند تا از طریق افزایش مراجعه مشتریان به مرکز خرید، باعث بالا رفتن فروش شوند. مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند.

 مراکز خرید در نوع خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند:

  • مرکز خرید محلی
  • مرکز خرید عمومی
  • مرکز خرید منطقه ای
  • مرکز خرید منطقه ای بزرگ
  • مرکز خرید تخصصی / مرکز خرید مد
  • مرکز خرید جشنواره ای
  • مرکز فروش مستقیم
مرکز خرید
مرکز خرید

مجموعه پاساژها و مراکز خرید علی آباد

در این مجموعه، فهرستی از پاساژها و مراکز خرید علی آباد را که از مجهزترین امکانات برخوردار می باشند،  در اختیارتان قرار دادیم. پاساژهای علی آباد عمدتا در طبقه های مجزا ساخته شده و از امکانات به روز و متنوعی برخوردار می باشند.

چنانچه تمایل به دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران دارید، می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

زیرا هرکدما از این ها محصولاتی را ارائه می دهند و برای خرید پوشاک، خوراک و به طور کلی هر چیزی که می خواهید، باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید.

هم مراکز خرید و هم مراکز خرید دارای فروشگاه های متنوعی هستند که کالاهای مختلفی را می فروشند. در هر دو مکان ممکن است مناطق دیگری مانند دادگاه غذا ، زمین بازی ، سالنهای سینما و غیره وجود داشته باشد.
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا