advertise-leizer-beauty-ad

پاساژها و مراکز خرید نازی آباد تهران

فهرست مطالب

پاساژها و مراکز خرید نازی آباد

اگر خواهان فهرستی از اطلاعات پاساژها و مراکز خرید نازی آباد شامل انواع پاساژها ،مراکز خرید ، مجتمع اداری و تجاری , فروشگاه های زنجیره ای و … هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را به دقت بخوانید. ما در این مطلب سعی داریم تا بهترین پاساژها و مراکز خرید در جنوب تهران (محله نازی آباد) را با بیان نکاتی همچوه خدمات و امکانات قابل ارائه به مشتریان، به شما عزیزان معرفی کنیم.

در اینجا ما تمامی مراکز را به دو بخش ( پاساژها و مجتمع خرید لباس و …)و (فروشگاه های زنجیره ای) تقسیم کرده ایم که با کلیک بر روی هر کدام از آن ها تمامی مراکز و پاساژها به شما نمایش خواهد :

اطلاعات مراکز خرید نازی آباد را چگونه جمع‌آوری می کنیم ؟

تمامی اطلاعات مربوط پاساژها و مراکز خرید نازی آباد از بستر اینترنت و فضای مجازی و یا با مراجعه حضوری به مراکز خرید، جمع آوری شده است. اجرای تمام این فرآیند توسط تیم تولید محتوای مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شما هم صاحب یک بوتیک در پاساژهای نازی آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک مزون یا بوتیک در محله نازی آباد هستید، می توانید از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا با شماره های اعلام شده با ما تماس بگیرید. همکاران ما در صورت تمایل، این امکان را خواهند داشت تا با عکاسی اختصاصی از محل کسب شما، اطلاعاتتان را به این مجموعه اضافه کنند.

مرکز خرید
مرکز خرید

پاساژها در نازی آباد یکی از مراکز خوب خرید در جنوب تهران هستند. این پاساژها در یکی از بهترین نقاط نازی آباد واقع شده و دسترسی خوبی به خیابان های این منطقه دارند؛ بنابراین شما می توانید برای داشتن اوقاتی شاد و لذت بخش در هنگام خرید، به این مجتمع ها مراجعه فرمایید. ما با جمع آوری اطلاعات مراکز خرید نازی آباد که دارای پاساژها ، مجتمع تجاری ، مراکز خرید به روز و با امکانات مناسب هستند، شما را در انتخاب بهترین مراکز خرید در جنوب تهران (محله نازی آباد) یاری می دهیم.

ساعات کاری مجتمع های فروشگاهی

پاساژها در نازی آباد، هرروز هفته از ساعت 10 صبح الی10 شب باز است. به این ترتیب می‌توانید در این بازه زمانی در آن حضور یابید و از اجناس با کیفیت و قیمت‌های مناسب این مرکز خرید بهره‌مند شوید.نازی آباد شامل پاساژهای بسیاری است و دقیقا به علت موقعیت جغرافیایی خاصی که دارند، اجناسی با قیمت های مناسب را به مشتریان خود عرضه می کنند. با ما در تماس باشید تا مجموعه جمع آوری شده اطلاعات شامل معرفی پاساژهای نازی آباد و مراکز خرید معتبر آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در خصوص تعریف اسمی مرکز خرید، پاساژ خرید یا مجتمع خرید هم بدانید که این مفهوم در مجموع به گذرهایی اتلاق می شده که با جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها در درون خود نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا می‌کردند.

تفاوت پاساژ و بازار

امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند. پاساژها شامل فروشگاه‌ های گوناگون هستند و با راهروهایی که آن ها را به هم وصل می کند، باعث آسان تر شدن دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شو. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست یا در ارتباط با راهروهای دیگر باشند. پاساژهای امروزی معمولاً چندطبقه بوده و راهروها در طبقات گوناگونی بر روی هم ساخته شده اند.

در گذشته اما بازار، قلب زندگی تجاری محسوب می شده است. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و تعدد فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازارهاست و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند، به بازار مراجعه می‌کنند. این در حالی است که در طراحی مراکز خرید بزرگ امروزی، فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه گنجانده شده است و تمرکز غالبا بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است. مراکز بزرگ خرید بیشتر در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی در برآورده کردن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتریان خود دارند تا از طریق آن، مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر شده و باعث بالا رفتن میزان فروش شود.

 مراکز خرید نیز در نوع خود به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند که شامل موارد زیر است:

  • مرکز خرید محلی
  • مرکز خرید عمومی
  • مرکز خرید منطقه ای
  • مرکز خرید منطقه ای بزرگ
  • مرکز خرید تخصصی / مرکز خرید مد
  • مرکز خرید جشنواره ای
  • مرکز فروش مستقیم
مرکز خرید
مرکز خرید

مجموعه پاساژها و مراکز خرید نازی آباد

در این مطلب (در بالای صفحه) سعی کرده ایم تا در دو بخش مجزا مجموعه پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای نازی آباد را که از مجهزترین امکانات برخوردارند، به شما عزیزان معرفی کنیم. پاساژهای نازی آباد غالبا در چندین  طبقه مجزا ساخته شده و از امکانات به روز و متنوعی نیز برخوردار می باشند. امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مربوط به محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

زیرا هرکدما از این ها محصولاتی را ارائه می دهند و برای خرید پوشاک، خوراک و به طور کلی هر چیزی که می خواهید، باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید.

هم مراکز خرید و هم مراکز خرید دارای فروشگاه های متنوعی هستند که کالاهای مختلفی را می فروشند. در هر دو مکان ممکن است مناطق دیگری مانند دادگاه غذا ، زمین بازی ، سالنهای سینما و غیره وجود داشته باشد.
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا