advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی شهر ری تهران

فهرست مطالب

مراکز لیزر و زیبایی شهر ری تهران

لیزر دکتر رویا بدرلو شهر ری

لیزر دکتر رویا بدرلو شهر ری لیزر دکتر رویا بدرلو شهر ری ، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات زیبایی پوست و لیزر

ادامه مطلب »
مراکز لیزر و زیبایی شهر ری تهران

کلینیک لیزر شری شهر ری

کلینیک لیزر شری شهر ری کلینیک لیزر شری شهر ری ، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات زیبایی پوست و لیزر موهای زائد

ادامه مطلب »
مراکز لیزر و زیبایی شهر ری تهران

کلینیک زیبایی پوستینو شهرری

کلینیک زیبایی پوستینو شهرری کلینیک زیبایی پوستینو شهرری ، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات زیبایی پوست و لیزر موهای زائد در محدوده

ادامه مطلب »

مراکز زیبایی و لیزر مو شهرری

اگر ساکن شهرری و جنوب تهران هستید به داشتن لیستی از مراکز زیبایی و لیزر مو شهرری علاقمند هستید،  توجه شما را به خواندن این مطلب و مشاهده فهرست تهیه شده توسط نازی سرا جلب می کنیم. بهتر است بدانید که لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو شهرری و کلینیک های زیبایی و بر اساس میزان رضایتمند مشتریان این مراکز تهیه شده است.

با پیشرفت جوامع مختلف بشری، زیبایی و حسن آراستگی به ضرورتی اساسی در زندگی انسان ها بدل شده است و افراد زیادی خواهان آن هستند. یکی از ابتدایی ترین مظاهر زیبایی در حال حاضر رفع موهای زائد می باشد.  

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا تمام اشخاص با رسیدن به بلوغ و دوره های خاص از زندگی همچون دوره نوجوانی با آن دست و پنجه نرم می کنند. بیشتر افراد معتقدند که موهای زائد باعث زشتی بدن می شود و از آنجایی که رشد آنها در برخی از قسمت های بدن می تواند احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را افزایش دهد،‌بسیاری خواهان رفع آن هستند.

اگر شما هم از جمله این دسته افراد هستید، می توانید با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو شهرری برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. مراکز لیزر مو شهرری با به کارگیری آخرین و به روزترین فناوری های جهانی، خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند.

در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست؛‌می توان لیزر موهای زائد را به عنوان بهترین روش درمانی در نظر گرفت.

لیزر مو در شهر ری
لیزر مو در شهر ری

لیزر مو زائد چیست و چگونه عمل می کند؟

بهتر است قبل از اینکه به مراکز لیزر مو شهرری مراجعه کنید، به ادامه مقاله ما توجه کنید تا در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد اطلاعاتی را کسب کنید. در روش لیزر، نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول های مو برخورد می کند که باعث می شود تا رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین بروند.

 به عبارتی دیگر در طول جلسات لیزر موهای زائد، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار می گیرد و با تبدیل انرژی نورانی به گرما، سبب آسیب دیدن فولیکول های مو و از بین رفتن آن ها می شود.

نتیجه این خواهد بود که روند رشد مو در محل لیز به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود. بهتر است این را هم بدایند که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نیست؛ اما باعث از بین رفتن فولیکول های مو برای مدت طولانی می شود. از این رو لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد و اضافی خواهد بود.

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند ؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو شهرری مراجعه کنید، بهتر است بدانید که همواره رنگ دانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شوند و نه سطح پوست افراد. این بدان معنی خواهد بود که افرادی که رنگ پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، بهترین کاندیدا برای لیزر موهای زائد خواهند بود.

بنابراین اگر شما از جمله افرادی هستید که رنگ پوست روشن و رنگ موهای زائد تیره تری دارید، با مراجعه به مراکز لیزر مو شهرری بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهید کرد.

در حالی که اگر پوستی تیره همراه با موهای زائد روشن همچون سفید، خاکستری، بلوند و یا قرمز دارید، نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نخواهید گرفت. همچنین به این نکته توجه کنید که نمی توانید ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنید.

معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

دستگاه لیزر الکساندرایت: این دستگاه یکی از سریع ترین، بهترین و رایج ترین دستگاه لیزر موهای زائد است که اکثرا در بهترین کلینیک موهای زائد یافت می شود. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه موزدایی بوده که در مراکز لیزر مو شهرری مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود مزایای استفاده از این دستگاه، اما کاربرد آن می تواند در افرادی با پوست تیره، لک های پوستی و کبودی ایجاد کند.

 لیزر دایود: این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج نور بیشتری تولید کرده و در نواحی عمیق تری از پوست نفوذ می کند.

دستگاه لیزر روبی: این دستگاه لیزر، از قدیمی ترین فناوری های لیزر موهای زائد برخوردار است و طول موج عمیق آن، سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در شهر ری
لیزر مو در شهر ری

فواید و مزایا لیزر مو شهرری

دقت بالا: لیزر موهای زائد در کلینیک های لیزر و زیبایی شهر ری به طور کاملا دقیق و به دور از هرگونه آسیب به پوست اطراف ناحیه لیزر انجام می شود.

سرعت بالا: سرعت تاباندن هر پالس لیزر تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد؛ این فرآیند در ضمن می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو اثر بگذارد.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی: یکی از فواید لیزر موهای زائد است و می توان به جرات گفت با حذف موهای زائد احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

سخن آخر

وب سایت نازی سرادر این مطلب به معرفی بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو شهرری اشاره کرده است. بنابراین اگر ساکن جنوب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید، فرصت را غنیمت بدانید و با مراجعه به مراکز لیزر مو شهرری، از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

لطفا برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مرتبط با مقوله زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا