advertise-leizer-beauty-ad

خدمات ناخن مهدیسا نازی آباد

Beauty, cosmetic & personal care ⚜️شعبه نازی آباد VIP⚜️ tehranbeautysalon...

خدمات ناخن مهدیسا نازی آباد

شناسایی و یافتن بهترین مرکز کاشت ناخن نازی آباد تهران با توجه به تعداد بالای سالن زیبایی و ناخنکاران شاید امری محال باشد .  لزوم داشتن مدارک مختلف از شرکتهای بزرگ هم تضمینی بر بهترین بودن نیست و تنها فاکتوری که می تواند کمک کننده باشد همان نمونه کار های ناخن کار است و دیگری میزان رضایت مشتری ها .

در هر حال ما در این بخش ما به معرفی خدمات ناخن مهدیسا در نازی آباد پرداخته ایم .به صورتی که در کارت اطلاعات و ذر بخش پیچ اینستاگرام مهدیسا میتوانید تمامی نمونه کارهای این مرکز ناخنکاری را مشاهده کنید . با ما همراه باشید تا با برخی از نمونه کارهای ناخن و راه های ارتباطی با این مرکز آشنا شویم .


آدرس و تلفن مرکز خدمات ناخن مهدیسا

اینستاگرام : nail_mahdisa
برای دیدن نمونه کارها در اینستاگرام کلیک کنید .

ویژگی های بهترین مرکز ناخنکاری نازی آباد  :

از ویژگی های خدمات ناخن مهدیسا می شود به نوع برخورد با مشتری ها اشاره کرد. یک ناخنکار حرفه ای غرور حاصل از تجربه و مهارت کارش را در کارش نشان می دهد و نه در برخورد با مشتری. بنابراین ناخنکار هر چقدر حرفه ای تر ، سر سنگین تر .

ontime  بودن و وقت شناسی دیگر مولفه ای است برای یک ناخنکار حرفه ای . که بواسطه مهارت و تجربه و مشتریان منتظر از اولویت زیادی برخوردار است .بروز بودن ناخنکار از دیگر موله های یک ناخنکار حرفه ای است . اینکه ناخنکار دایم خودش را با دیدن جدیدترین فیلمهای کاشت ناخن بروز کند.

اشنایی با ابزار آلات جدید که ممکن است توسط شرکتها و کمپانی های بزرگ ناخن رونمایی شوند.داشتن خلاقیت در کار و نقش افرینی در این حوزه ….

ما در این سایت سعی می کنیم بهترین ها را در محلات مختلف گرداوری و به شما معرفی کنیم . مرکز ناخن مهدیسا نیز یکی از بهترین مراکز ناخن در محله نازی آباد تهران است .اگر شما هم در این زمینه تجربه و نظری دارید با ما در میان بگذارید . شاید نطرات شما برای دیگر دوستان سودمند و مفید باشد .


آدرس و تلفن مرکز خدمات ناخن مهدیسا

اینستاگرام : nail_mahdisa
برای دیدن نمونه کارها در اینستاگرام کلیک کنید .

4 دیدگاه

  1. سلام ،من از خدمات ناخن مهدیسا جون استفاده کردم ،مشتری ثابتشون هستم و واقعا از کارشون راضیم .مواد با کیفیت ،کار اصولی ،برخورد بسیار عالی و خوش اخلاق بودنشون و مشتری مدار بودنشون ،و البته بگم بسیار وقت شناس هستن و کمتر سالنی این ویژگی خوب رو داره .در کل بسیار عالی هستن و خیلی راضیم .پیشنهاد میکنم حتما یک بار از خدماتشون استفاده کنید .

  2. من خیلی حساسم یک ماه گشتم تا این سالن و پیدا کردم همش استرس داشتم خوب بشم واقعا به جرات میتونم بگم بهترین آرایشگاهی که میشناسم چه از لحاظ قیمت چه از لحاظ کار واقعا کارشون خیلی به روز خوبه

  3. من از خدمات ناخنشون یک ساله که استفاده میکنم واقعا عالیه کارشون تمیزهههه و با حوصله انجام میدن

  4. کیفیت لاک، تمیزی، همون چیزی میخواستم اوکی بود ❤️❤️
    با اخلاق و حرفه ای خیلی ممنونم ازتون واقعا 😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا